برگزاری دوره تکمیلی مدرسه پاییزه حدیث از سوی دانشگاه قرآن و حدیث
کد خبر: 3998212
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

برگزاری دوره تکمیلی مدرسه پاییزه حدیث از سوی دانشگاه قرآن و حدیث

دوره تکمیلی مدرسه پاییزه حدیث ویژه روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور، معلمان، استادان و سایر علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

اریسال/ دوره تکمیلی مدرسه پاییزه حدیث از سوی دانشگاه قرآن و حدیث برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، دوره تکمیلی مدرسه پاییزه حدیث ویژه روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور، معلمان، استادان و سایر علاقه‌مندان با همکاری انجمن حدیث حوزه، و جهت آشنايی بیشتر طلاب علوم دینی با دانش حدیث، برگزار می‌شود.

فهم دقیق سنت رسول اکرم(ص) و احادیث معصومان(ع) به عنوان دومین منبع نورانی دین مبین اسلام، از یک سو ما را به فهم بسیاری از احکام دین نائل می‌کند و از سوی دیگر می‌تواند یاریگر فهم آیات قرآن باشد. زیرا قرآن کریم در بیشتر آیات به بیان کلیات پرداخته و تبیین جزئیات را به پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) واگذار کرده است.

اين دوره برای روحانیون حوزه‌های علمیه سراسر کشور، معلمان، استادان و سایر علاقه‌مندان برگزار می‌شود. همچنین طلابی که در دوره مقدماتی آشنایی با علوم و معارف حدیث (مدرسه تابستانی حدیث) شرکت کرده بودند، در صورت قبولی در آن دوره، می‌توانند در دوره تکمیلی نیز شرکت کنند.

بازه برگزاری این دوره از 3 مهر تا 18 آذرماه 1400، و زمان فعال‌سازی جلسات درسی، در ساعات 17 الی 19 روزهای این بازه زمانی است. 

این دوره در قالب 7 عنوان درسی که مجموعاً شامل 100 جلسه آموزشی است، به همراه ارائه پاورپوینت در جلسات آموزشی، یک جلسه رفع‌اشکال به ازای هر درس (مجموعاً 7 جلسه) برگزار می‌شود.

محتوای آموزشی دروس به صورت آفلاین ارائه می‌شود و پس از فعال شدن هر یک از جلسات درسی، شرکت‌کنندگان محترم می‌توانند تا پایان دوره (پیش از برگزاری آزمون‌ها) محتوای آموزشی دروس خود را مشاهده کنند.

پس از برگزاری دوره، به دانش‌آموختگانی که موفق به کسب نمرۀ قبولی در آزمون‌های پایانی دوره شوند، گواهی پایان دوره به صورت مشترک از سوی دانشگاه قرآن و حدیث و انجمن حدیث حوزه اعطا می‌شود.

ثبت نام از طریق سایت دانشگاه قرآن و حدیث به نشانیqhu.ac.ir و تکمیل فرم ثبت نام و واریز مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان انجام می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، در ساعات اداری با شماره تلفن‌ 02151292610 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha