توجه ویژه دانشگاه تهران به فعالیت تشکل‌های اسلامی
کد خبر: 4003665
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
سرپرست دانشگاه تهران بیان کرد:

توجه ویژه دانشگاه تهران به فعالیت تشکل‌های اسلامی

سیدمحمد مقیمی اظهار کرد: دانشگاه تهران به فعالیت تشکل‌های اسلامی که نشان دهنده نشاط و پویایی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی محیط علمی دانشگاه است، توجه خاصی دارد.

به گزارش ایکنا، به نقل از امور سامانه‌ها و روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، گفت‌و‌گوی صمیمانه دانشجویان فعال در تشکل‌های اسلامی با سیدمحمد مقیمی؛ سرپرست دانشگاه تهران، برگزار شد.
 
مقیمی در ابتدای جلسه ضمن گرامیداشت حلول ماه ربیع الاول و آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: دانشگاه تهران به فعالیت تشکل‌های اسلامی که نشان دهنده نشاط و پویایی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی محیط علمی دانشگاه است، توجه خاصی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران برای فراهم آوردن مقدمات لازم به منظور تسهیل و حمایت از اینگونه فعالیت‌ها آمادگی دارد، گفت: این دانشگاه از تضارب آرا، اختلاف نظرها و  تفاوت نگرش‌های موجود در تشکل‌های اسلامی استقبال می‌کند.
 
سرپرست دانشگاه تهران ادامه داد: این اختلاف دیدگاه‌ها در صورت رعایت شئونات و قوانین، موجب رشد و تعالی مجموعه و ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشگاه خواهد شد.
 
گفتنی است در بخش دیگری از این نشست، مسئولان و اعضای شورای مرکزی تشکل‌های اسلامی حاضر در جلسه ضمن تشکر از برگزاری این جلسه، سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.
انتهای پیام
captcha