برپایی مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران همزمان با فینال مسابقات کشوری
کد خبر: 4008531
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
طی آذر سال جاری انجام می‌شود؛

برپایی مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران همزمان با فینال مسابقات کشوری

مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران همزمان با برگزاری فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی آذر سال جاری برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

به گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اواخر آذرماه امسال و همزمان با مرحله فینال چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت مسابقات مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه این تصمیم به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه و نیز آمادگی بیشتر ستاد برگزاری مسابقات برای فراهم کردن مقدمات برگزاری مرحله نهایی این رویداد بین‌المللی،‌ اتخاذ شده است.

بر همین اساس آثار دریافت شده از شرکت کنندگان در سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، ابتدا و در مرحله مقدماتی به صورت غیرحضوری مورد داوری قرار خواهد گرفت. این مسابقات به لحاظ زمانی و مکانی همزمان با فینال مسابقات کشوری است و عوامل اجرایی این دو رویداد نیز مشترک خواهد بود.

یادآور می‌شود، پیش از این مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگویی از سه مرحله‌ای بودن مسابقات بین‌المللی خبر داده بود. وی برگزاری مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی به صورت غیرحضوری را قطعی دانسته اما حضوری یا غیرحضوری بودن مرحله نهایی را منوط به شرایط کرونایی کشور در اسفندماه دانسته است.

قره‌شیخلو با تأکید بر اینکه مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی در ایام مبعث پیامبر اکرم(ص) در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، اظهار کرد: اگر شرایط در آن زمان مناسب و واکسیناسیون به صورت گسترده انجام شده باشد، رقابت‌‌ها را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد، اما اگر شاهد پیک‌های بعدی کرونا در کشور باشیم، ناگزیر به اجرای غیر حضوری خواهیم بود.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۹
0
1
با سلام ببخشید میپرسم استاد حاج غلامرضا احمدی تالان کجاتشریف داشتند جاشون خیلی خالی بود.وبرا دعوت از ایشون برای اجرادر محافل قرآنی با چه شماره ای در تماس باشیم .؟؟؟
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ - ۱۵:۱۸
1
0
نفرات اعزامی مسابقات بین المللی امسال چه کسانی هستند؟
captcha