اعلام اسامی داوران رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4009152
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷

اعلام اسامی داوران رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن

اسامی داوران مرحله استانی رشته دعاخوانی در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اعلام شد و 11 داور به قضاوت این مرحله می‌پردازند.

داوران رشته دعاخوانی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، اسامی داوران مرحله استانی رشته دعاخوانی از مجموعه رشته‌های چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام و بر اساس آن 11 نفر از داوران کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان به داوری این رشته می‌پردازند.

بر همین اساس در بخش آقایان حجت‌الاسلام والمسلمین واضحی و حمید رمضانپور در بخش اصول اجرا، مهدی علم‌خواه در بخش فصاحت و ادا، علی یحیایی در بخش وقف و ابتدا،‌ حمیدرضا احمدی‌وفا در بخش صوت و محسن یاراحمدی در بخش لحن به داوری این دوره می‌پردازند.

در بخش بانوان نیز اعظم اسکندری در بخش فصاحت و ادا، هاجر اسوار در بخش لحن،‌ مسجدی در بخش وقف و ابتدا، اعظم غلامی در بخش اصول اجرا و فهیمه ایزدی در بخش صوت، به داوری این دوره می‌پردازند.

یادآوری می‌شود، رشته دعاخوانی از جمله رشته‌های دو مرحله‌ای مسابقات سراسری قرآن است و رقابت‌ در این رشته تنها در مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان متقاضی حضور در این رشته شهریورماه امسال در زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در رشته‌های قرائت و حفظ،‌ در ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها مستقر شده و به ضبط اجرای خود پرداخته‌اند.

بخش داوری فایل‌های صوتی این رشته از صبح روز گذشته، هشتم آبان‌ماه آغاز شده و در دو بخش بانوان و آقایان به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha