آیت‌الله گرامی: از بس عوامل مخرب زیاد شده سکوت می‌کنیم
کد خبر: 4009337
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
واکنش استاد حوزه در ماجرای اهانت به آیت‌الله صافی

آیت‌الله گرامی: از بس عوامل مخرب زیاد شده سکوت می‌کنیم

آیت‌الله محمدعلی گرامی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، در درس خارج خود نسبت به توهین‌ به حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی واکنش نشان داد.

آیت‌الله محمدعلی گرامی

به گزارش ایکنا، آیت‌الله محمدعلی گرامی، امروز یکشنبه 9 آبان‌ماه در ابتدای درس خارج فقه خود در واکنش به اهانت به آیت‌الله صافی‌گلپایگانی اظهار کرد: همه ما به نوعی مسئولیت داریم. چرا اساسا باید چنین فضایی وجود داشته باشد که افرادی جرئت کنند به مسن‌ترین مرجع تقلید، توهین کنند که چرا از مردم دفاع کرده‌ای؟
 
وی افزود: ما باید همیشه دفاع از حق مردم را مورد نظر قرار دهیم اما از بس عوامل مخرب زیاد است نوعاً سکوت می‌کنیم لذا اگر کسی حرفی بزند جرم حساب شود. این بی‌شرمی و بی‌حیایی است که در مقابل یک مرجع تقلید اینگونه عمل شود.
 
آیت‌الله گرامی تأکید کرد: مقاماتی که در کشور مسئولیت دارند باید جلوی این مطالب را مجدانه بگیرند و ضعف‌هایی که وجود دارد را جبران کنند. وقتی ناراحتی مردم پیش می‌آید نشان می‌دهد که روحانیت غیرفعال، عقبگرد کرده اما روحانیتی که حرف خود را بزند عقبگرد نداشته است.
 
وی در پایان تأکید کرد: در گذشته‌ها بهتر انجام وظیفه می‌شد و بعدها سکوت مورد توجه قرار گرفت، باید در حد قدرت و امکانات خودمان سکوت نکنیم.
انتهای پیام
captcha