اعلام زمان برپایی مجمع عمومی سالیانه اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی
کد خبر: 4015022
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

اعلام زمان برپایی مجمع عمومی سالیانه اتحادیه کشوری مؤسسات قرآنی

رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: در جلسه اخیر هیئت‌مدیره اتحادیه مقرر شد که مقدمات برگزاری مجامع عمومی شش استان جامانده از مجمع عمومی یا انتخابات هیئت‌ مدیره آن، پیش از برگزاری مجمع عمومی سالیانه اتحادیه فراهم شود.

مرتضی طلاییمرتضی طلایی، رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: هجدهمین جلسه هیئت‌مدیره اتحادیه، اواخر هفته گذشته با حضور اکثریت اعضا و به صورت حضوری در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

وی اظهار کرد: مهمترین نتیجه این جلسه تصمیم‌گیری درباره برگزاری مجمع عمومی سالیانه اتحادیه به تاریخ 10 دی‌‌ماه بود. این جلسه با حضور نمایندگان ۳۰۰ مؤسسه قرآنی از سراسر کشور در تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

طلایی اضافه کرد: همچنین در این جلسه درباره برگزار نشدن مجامع عمومی یا انتخابات هیئت‌مدیره و مدیرعامل استان‌هایی که با اشکال و اعتراض همراه بود تصمیم‌گیری شد. این استان‌ها شامل قم، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، تهران، مازندران و کرمان بودند و باید مقدمات برپایی مجامع عمومی این استان‌ها پیش از برگزاری مجمع عمومی سالیانه اتحادیه فراهم شود.

کد

رئیس هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت گفت: علاوه بر این درباره مدیرعامل اتحادیه کشوری سخنانی بیان و نیز طبق تصمیم گذشته هیئت‌مدیره، مقرر شد که مدیرعامل به صورت تمام وقت در اختیار اتحادیه باشد که با سپری شدن بیش از یک سال‌ونیم و با وجود انجام اقدامات پرثمر ایشان، هنوز از حضور فیزیکی ایشان به طور کامل بهره‌مند نیستیم و اگر قرار باشد این امر منتفی شود، باید اعضای هیئت‌مدیره تصمیم‌گیری کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha