در زمینه معرفی بزرگان دین کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است
کد خبر: 4017842
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
آیت‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی:

در زمینه معرفی بزرگان دین کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است

یکی از مراجع معظم تقلید شیعه گفت: هیچ شخصیتی مانند حضرت حمزه‌(ع) مورد تکریم و تعظیم ائمه‌(ع) نبود و اهل‌بیت‌(ع) به زیارت قبر ایشان توجه ویژه داشتند. جناب حمزه‌(ع) از اهل‌بیت‌(ع) بود و نقش پررنگی در حفظ و تثبیت دین اسلام داشت.

آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی‌گلپایگانی عصر امروز چهارشنبه در دیدار دست‌اندرکاران همایش بین‌المللی «حضرت حمزه(ع)» با قدردانی ویژه از این اقدام مبارک اظهارکرد: بنده بابت این اقدام بزرگ شما تشکر می‌کنم. زبان، قاصر از تقدیر و تشکر است.

ایشان با گلایه از کم‌کاری‌های صورت گرفته در زمینه شناساندن شخصیت‌های بزرگ اسلامی، تأکید کرد: در حق حضرت حمزه(ع) کوتاهی صورت گرفته و همه ما به نوبه خود در زمینه شناساندن مقام حضرت حمزه(ع) کوتاهی کرده‌ایم. باید خیلی زودتر به معرفی شخصیت این چهره تابناک تاریخی می‌پرداختیم.

آیت‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی با بیان اینکه تعظیم شخصیت ایشان، ارزش و ثواب بسیار فراوانی دارد و حتماً موجب خوشحالی قلب مقدس امام عصر(عج) خواهد شد، افزود: باید شخصیت حضرت حمزه(ع) همواره مورد تجلیل قرار گیرد و در روضه‌ها نیز از ایشان یاد شود. متأسفانه، جامعه با شخصیت ایشان آشنا نیست و لازم است شخصیت والای حضرت حمزه(ع) به جامعه شناسانده شود.

این مرجع تقلید جهان تشیع در تجلیل شخصیت و مقام حضرت حمزه(ع)، تصریح کرد: هیچ شخصیتی مانند جناب حمزه(ع) مورد تکریم و تعظیم ائمه(ع) نبود و اهل‌بیت(ع) به زیارت قبر ایشان توجه ویژه داشتند. جناب حمزه(ع) از اهل‌بیت(ع) بود و نقش پررنگی در حفظ و تثبیت دین مبین اسلام داشت.
آیت‌الله‌العظمی صافی‌گلپایگانی، با قدردانی مجدد از این اقدام ارزشمند، خطاب به دست اندرکاران برگزاری همایش بین‌المللی بیان کرد: از شما و آنانی که برای هر چه باشکوه‌تر شدن این همایش ارزشمند همکاری می‌کنند، بسیار تشکر می‌کنم. این کار شما، بسیار بزرگ است. ان‌شاء‌الله بتوانید این همایش ارزشمند را به احسن وجه برگزار کنید.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعةالمصطفی با قدردانی از فراهم شدن دیدار با حضرت‌آیت‌الله صافی‌گلپایگانی، گزارشی از اقدامات جامعةالمصطفی در راستای تکریم از بزرگان دین ارائه کرد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، دبیر علمی همایش «حضرت حمزه(ع)» نکاتی را در خصوص چگونگی برگزاری این همایش بین‌المللی بیان کرد.

در زمینه معرفی بزرگان دین کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است

انتهای پیام
captcha