نمایشگاه مجازی «قرآن و حافظ» در قرقیزستان + عکس
کد خبر: 4021756
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

نمایشگاه مجازی «قرآن و حافظ» در قرقیزستان + عکس

نمایشگاه مجازی خوشنویسی و نقاشی‌خط «قرآن و حافظ» با همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شبکه‌های اجتماعی وابسته به رایزنی فرهنگی ایران در قرقیزستان برگزار شده است.

برگزاری نمایشگاه مجازی «قرآن و حافظ» در قرقیزستان + عکسبه گزارش ایکنا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی این نمایشگاه را در قالب نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی «ملکوت» در آستانه شب یلدا با همکاری اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار کرده و در آن آثار هنرمندان ایرانی به صورت مجازی در کانال تلگرام رایزنی فرهنگی ایران در قرقیزستان و نیز در صفحات رسمی آن در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام بارگذاری و به نمایش گذاشته شده است.

بهره‌مندی از زبان هنر برای نمایش زیبایی‌های قرآن و اشارات قرآنی شعر حافظ و تقویت مناسبات و تعاملات هنری، رسانه‌ای و تبلیغاتی میان دانشگاهیان و نخبگان در سطح ملی و بین‌المللی با محوریت قرآن کریم و سیره زندگانی معصومین(ع) از جمله اهداف این نمایشگاه است.

همچنین حمایت از هنرمندان جوان و مستعد و نمایش آثار هنرمندان حوزه خوشنویسی و نقاشی‌خط در سطح ملی و بین‌المللی از جمله رویکردهایی است که در برگزاری این نمایشگاه دنبال می‌شود.

بنا بر این گزارش، زینب مرادی، خالد عزیزی، سپیده حسنی، رقیه وکیلی، تندیس تقوی، روح‌الله فاضلی وادقانی، زهره فرجی، حامد باقری‌زاده، راضیه خدارحمی، پیمانه ترکمنها، اکرم باقری و اعظم علیزاده نیک از هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش درآمده است.

انتهای پیام
captcha