بازگشت «قاسم رضیعی» به داوری مسابقات قرآن
کد خبر: 4021883
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

بازگشت «قاسم رضیعی» به داوری مسابقات قرآن

قاری بین‌المللی کشورمان که در سال 1396 از داوری مسابقات خداحافظی کرده بود، به درخواست برگزارکنندگان مسابقات، بار دیگر به جمع داوران بازگشت.

قاسم رضیعیبه گزارش ایکنا، قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی، که پس از پایان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم(ارومیه، 96) با انتشار نامه‌ای با این محوریت که «با دیدن اختلافات ناچیز نمرات نفرات برتر اعتراف دارم که با سازوکار فعلی به ویژه در صوت و لحن نمی‌توان اختلاف چند صدمی نمرات را توجیه کرد.» از عرصه داوری در مسابقات خداحافظی کرده بود، مجدد بازگشت.


بیشتر بخوانید:


مهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اجرای طرح ساماندهی داوران مسابقات گفت: این طرح، سر و سامانی به مسابقات قرآن داد، البته طرح باید همچنان تکمیل شود.

دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور افزود: برخی از دوستان که قبلاً در بحث داوری مسابقات حضور داشتند، نقطه‌نظرات و انتقاداتی در این زمینه داشتند و حتی اعلام کرده بودند تا رفع مشکلات، داوری نخواهند کرد.

قره‌شیخلو اظهار کرد: پس از اجرای طرح ساماندهی داوران، شرایط برای حضور مجدد این چهره قرآنی در عرصه داوری فراهم شد، لذا با ایشان صحبت شد و توضیحات لازم را ارائه داده و وضعیت را تشریح کردیم. خوشبختانه توضیحات ارائه شده، ایشان را قانع کرد و لذا این چهره قرآنی در گروه داوری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری در بخش اذان، داوری خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha