صنعاء: اهداف حیاتی در ابوظبی و دبی را برای سومین بار هدف گرفتیم
کد خبر: 4032682
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

صنعاء: اهداف حیاتی در ابوظبی و دبی را برای سومین بار هدف گرفتیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با افشای جزئیات حمله شب گذشته این کشور به عمق خاک امارات گفت که اهداف حساس و حیاتی در ابوظبی و دبی با موشک‌های بالستیک و پهپادها هدف گرفته شد و این حملات ادامه دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، نیروهای مسلح یمن امروز دوشنبه از جزئیات سومین عملیات گسترده خود در عمق خاک امارات خبر دادند.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در خصوص سومین عملیات با نام طوفان یمن علیه امارات گفت: اهدافی کیفی و مهم در امیرنشین ابوظبی با چند موشک بالستیک ذوالفقار و اهداف حساسی در امیرنشین دبی با چند پرونده پهپاد صماد 3 هدف گرفته شد.

وی افزود: تا زمانی که مزدوران دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به حملات خود علیه ملت و کشور ما ادامه می‌دهند، کشور کوچک و دشمن اماراتی ناایمن باقی خواهد ماند.

سرتیپ سریع گفت: نیروهای مسلح یمن بار دیگر به شهروندان و افراد مقیم و شرکت‌ها هشدار می‌دهد از مقرها و تأسیسات حیاتی که اهداف احتمالی حملات در مرحله پیش رو هستند، فاصله بگیرند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: ما در حالی که می‌بینیم مردم بزرگ ما از بلای محاصره خفقان‌آور و جنایات بیشتر رنج می‌برند، دست روی دست نخواهیم گذاشت و تا پایان تجاوز و پایان جنگ به  دفاع مشروع از یمن عزیز ادامه خواهیم داد تا تجاوز متوقف و محاصره رفع شود و خداوند شاهد هر آن چیزی است که می‌گوییم.

در واپسین ساعات شامگاه یکشنبه رسانه‌های خبری از وقوع چند انفجار مهیب در خاک امارات خبر داده بودند.

شبکه «العربیه» به نقل از خبرنگار خود در امارات هم همان دیشب گزارش داد که پدافند امارات از رهگیری و انهدام موشک بالستیک پرتاب شده خبر داد.

العربیه همچنین نوشت وزارت دفاع امارات تأیید می‌کند که این حمله خسارتی در پی نداشته و بقایای موشک بالستیک خارج از مناطق مسکونی سقوط کرده است.

انتهای پیام
captcha