آموزش حضوری مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی قم از شنبه آینده آغاز می‌شود
کد خبر: 4036936
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
با 20درصد ظرفیت؛

آموزش حضوری مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی قم از شنبه آینده آغاز می‌شود

معاون استاندار قم گفت: تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، مجموعه‌های ورزشی،کلاس‌های درس دانش‌آموزان ابتدایی و مهدکودک‌ها با ۲۰ درصد ظرفیت از هفته آینده دایر و فعالیت آموزشی را با رعایت دستورات بهداشتی ادامه خواهند داد.

بازگشایی مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی از شنبه آینده با 20 درصد ظرفیتبه گزارش ایکنا از قم، احمد حاجی‌زاده معاون استاندار قم عصر امروز 27بهمن‌ماه، در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: موضوع سلامت نکته تخصصی است و توسط دانشگاه علوم پزشکی قم پیگیری می‌شود و باید به نظرات کارشناسی این مجموعه احترام گذاشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم بیان کرد: از سوی دیگر دغدغه مردم و صنوف را می‌دانیم و معتقد هستیم که باید چرخ زندگی مردم هم بچرخد.

وی ادامه داد: کلاس‌های درس دانش آموزان ابتدایی و مهدکودک‌ها با 20 درصد ظرفیت از هفته آینده دایر شده و فعالیت آموزشی را با رعایت دستورات بهداشتی ادامه خواهند داد.

حاجی‌زاده تصریح کرد: تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها و همچنین مجموعه‌های ورزشی نیز با 20 درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم تصریح کرد: جلسات اداری تا 30 نفر و در 90 دقیقه باید برگزار شود و ادارات استان باید نهایت دقت بر مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک را داشته باشند.

وی یادآور شد: موضوع واکسیناسیون سالمندان مهم است و باید دقت شود و سازمان بهزیستی باید در این زمینه وارد شود.

انتهای پیام
captcha