برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعةالمصطفی در گرگان
کد خبر: 4037705
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
معاون فرهنگی جامعةالمصطفی خبر داد:

برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعةالمصطفی در گرگان

معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه گفت: اختتامیه بیست وهفتمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعةالمصطفی، 11 اسفندماه سال جاری در گرگان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر کریمی قدوسی، معاون فرهنگی تربیتی المصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‎الاسلام والمسلمین جعفر کریمی‌قدوسی، معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی، اول اسفند در نشست خبری بیست وهفتمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی جامعةالمصطفی، اظهار کرد: انقلاب‌اسلامی الهام گرفته از قرآن کریم و معارف اهل بیت(ع) است و جامعةالمصطفی به عنوان یک نهاد برخاسته از انقلاب رسالت گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) را برعهده دارد و در این مسیر گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به اهداف جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، افزود: گسترش، ترویج و معرفی آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت(ع)، ایجاد زمینه برای تمسک به قرآن و عترت در میان بشریت، معرفی آموزه‌های حیات‌بخش قرآن کریم و عترت در میان خانواده بزرگ جامعةالمصطفی شامل طلاب، همسران و فرزندان آنان، فارغ‌التحصیلان، مجموعه اساتید و کارکنان می‌شود.

معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی العالمیه ادامه داد: آنچه به عنوان اهداف این نهاد تعریف شده در بُعد علمی و تربیتی نسلی است که بتواند به عنوان الگو، هادی و راهنمای بشریت به سوی معارف ناب اسلامی در سراسر جهان باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۶ دوره جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی در جامعه المصطفی برگزار شده است، افزود: در سال جاری بیست وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی علاوه بر برخی نمایندگی‌های داخلی در ۲۰ نمایندگی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه این مسابقات از شهریور ماه وارد مرحله نیمه‌نهایی و نهایی شده است، تصریح کرد: اختتامیه جشنواره روز ۱۱ اسفند در نمایندگی جامعةالمصطفی در گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha