پرونده رمضان ایکنا موعد «قرار بندگی» شد
کد خبر: 4046873
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

پرونده رمضان ایکنا موعد «قرار بندگی» شد

همزمان با‌ آغاز ماه مبارک رمضان پرونده ویژه این ماه با عنوان «قرار بندگی» روی خروجی ایکنا فعال شد.

به گزارش ایکنا، ماه مبارک رمضان در آیات قرآن پرشرافت و پربرکت نامبرده شده است؛ این ماه تنها برای عبادات خاص نیست، بلکه دستورالعملی است که انسان به کمال و تعالی نزدیک می‌کند.

بر همین اساس ایکنا، همزمان با این ماه عزیز، پرونده‌ای ویژه با عنوان «قرار بندگی» را به روی مخاطبان گرامی گشوده است. در این پرونده کوشیده است با تولیدات متنوع قرآنی به برخی پرسش‌های انسان امروز درباره قرآن، اخلاق و دین با بیان اساتید حوزه و دانشگاه پاسخ دهد.

در ویژه‌برنامه «قرار بندگی» مخاطبان «چشمه حکمت را با کلام رضا عبداللهی»، «مسابقه کشوری سخن قرآن را در بیانات حجت‌الاسلام قرائتی»، «آیه آیه زندگی را با سخنان حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی»، «پای منبر علی را همراه با محسن اسماعیلی»، «سلامت در رمضان را با سخنان محمود مردانی»، «ترتیل هر روزه قرآن کریم را با صدای قاسم رضیعی، قاری بین‌المللی»، «سواد عاطفی را با آموزش عاطفه سهرابی»، «زمانی برای تفکر را با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی» و «پای درس صحیفه سجادیه را در کلام حجت‌الاسلام حائری‌زاده» فرامی‌گیرند.

قرار بندگی مطالب دیگری را از جمله «آیات و حیات را در سخنان حجت‌الاسلام میرزایی»، «زندگی مؤمنانه با آموزش سیدمجتبی حسینی»، «آداب بندگی با بیانات آیت‌الله هاشمی‌علیا»، «مشقی برای قرآن‌خوانی همراه با اساتیدی ازجمله احمدرضا اخوت، هانی چیت‌چیان، رضا دژبخش، کاظم رجبعلی و یاسر رضازاده»، «موسم قرآن با بیانات حجت‌الاسلام رحمتی»، «پنجره قرآن به علم را با سخنان حجت‌الاسلام جهانگیری سهروردی» و «در محضر آیات را با حضور مریم پرتو» برای مخاطبان در نظر گرفته است.

علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از این فرصت و استفاده از تمامی مطالب و محتوا‌های منتشر شده در ویژه‌برنامه قرار بندگی می‌توانند به سایت خبرگزاری ایکنا مراجعه یا بر روی این لینک کلیک کنند.

ویژه‌برنامه «قرار بندگی» در مدار شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha