«ماه بهشت»؛ برنامه ویژه برج میلاد در ماه خدا
کد خبر: 4046905
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

«ماه بهشت»؛ برنامه ویژه برج میلاد در ماه خدا

مدیرعامل برج میلاد با تشریح ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این مجموعه گفت: ساعت فعالیت مجموعه برج میلاد همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تغییر و شهروندان می‌توانند از ساعت 18 تا 1 بامداد از ویژه‌برنامه‌های تدارک دیده شده در این مجموعه گردشگری استفاده کنند و برای رفاه بیشتر شهروندان استفاده از پارکینگ برج میلاد در ماه مبارک رمضان رایگان است.

برج میلادبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی برج میلاد، عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد اظهار کرد: جشن رمضان امسال و پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره در برج میلاد از سر گرفته شده است و برنامه‌ها با رویکرد خانواده، برای همه سنین اعضای یک خانواده در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در محوطه برج میلاد و همچنین، بخشی از برنامه‌ها در مرکز همایش‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجرای برنامه اذانگاهی برج از ساعت 19 تا 21 است که شامل اجرای گروه‌های سرود و تواشیح، برپایی سفره افطار ساده با همکاری آستان قدس رضوی تهران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی کانون خدمت رضوی استان تهران، اجرای برنامه «منم بچه مسلمان» شبکه قرآن و معارف سیما با حضور حجت‌الاسلام مقدسیان برای کودکان در محوطه برج میلاد است.

حیدری بیان کرد: برنامه «ماه بهشت» با مشارکت و همراهی برج میلاد، شبکه قرآن، مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زیباسازی شهر تهران و سایت تلوبیون اجرا می‌شود.

مدیرعامل برج میلاد ادامه داد: بخش دیگری از برنامه‌ها، اجرای برنامه‌های تلویزیونی است که از ساعت 21 تا 22 در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد ضبط و پخش می‌شود. نام این برنامه «ماه بهشت» است که از شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش می‌شود و در این برنامه قاریان ممتاز نوجوان، قاریان بین‌المللی حضور دارند. بخش دیگری از این برنامه به گفتگو با کارشناسان مذهبی، اجرای تواشیح و سرود اختصاص دارد و حضور مردم در این برنامه آزاد است.

وی با اشاره به برنامه‌های شبانگاهی و تفریحات شبانه پس از اذان مغرب و عشا، گفت: این برنامه‌ها از ساعت 22 تا 24 در گذرگاه برج میلاد برای خانواده‌ها اجرا می‌شود تا آن‌ها بتوانند در کنار تفریحات سالم، از برنامه‌های آموزشی و کودکانه تدارک دیده شده در برج میلاد استفاده کنند و ایام خوب و خوشی را نیز در ماه مبارک رمضان در این مجموعه به یادگار بسپارند.

حیدری تصریح کرد: این برنامه‌ها شامل اجرای گروه «مل مل»‌ برای کودکان، میز تخصصی تربیت کودک با حضور سعید عزیزی (روانشناس)، برگزاری مسابقات و دورهمی‌های بازی‌محور، معرفی کمپین «رؤیای همبازی تو بساز» با هدف اهدای اسباب‌بازی به کودکان محروم ایران است. همچنین، سخنرانی مذهبی با موضوعات اجتماعی و خانوادگی، اجرای نقالی از دیگر بخش‌های برنامه‌های جشن رمضانی برج میلاد است.

مدیرعامل برج میلاد درباره بخش نمایشگاهی جشنواره رمضانی نیز گفت: در این دوره از جشنواره برگزاری نمایشگاه و فروشگاه اسباب‌بازی‌های ایرانی با حمایت اداره‌کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، نمایشگاه معرفی 30 مدل اسباب‌بازی غربی و اثرات منفی آن روی کودکان، معرفی ظرفیت‌های اسباب‌بازی ایران، نمایشگاه دستاوردها و محصولات مؤسسات قرآنی و عترت با همکاری اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت و اهدای غرفه‌ها به صورت رایگان به آن‌ها، نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دیگر برنامه‌های ما در طول ماه برکت و نزول قرآن است.

وی در پایان سخنان خود در این زمینه عنوان کرد: پخش برنامه شبانه شبکه رادیویی جوان از برج میلاد به صورت زنده با حضور مردم، برنامه پایانی برج میلاد در شب‌های ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام
captcha