خانم بابایی وجود خود را وقف اسلام و انقلاب کرد
کد خبر: 4068204
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
سعیدرضا عاملی:

خانم بابایی وجود خود را وقف اسلام و انقلاب کرد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی درگذشت سبا بابایی(کونیکو یامامورا) مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس را تسلیت گفت و اعلام کرد: خانم بابایی، وجود خود را وقف اسلام و انقلاب کرد.

سبا بابایی(کونیکو یامامورا)

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پیامی درگذشت سبا بابایی(کونیکو یامامورا) مادر شهید ژاپنی دفاع مقدس را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

حاجیه‌خانم سبا بابایی(کونیکو یامامورا)، مادر شهید بزرگوار محمد بابایی آسمانی شد. این مهاجر سرزمین آفتاب، نورانیت زندگی را نه در سرزمین بلکه در قلوب الهی یافت و با تشرف به دین مبین اسلام و مهاجرت به ایران با آرمان‌های انقلابی امام خمینی(ره) آشنا شده و خود و فرزندانش را سربازان امام روح‌الله کردند و در این مسیر عزیزترین عنصر وجودی یک مادر، یعنی فرزند برومندش، محمد را در منطقه فکه به اسلام و انقلاب هدیه داد.

خانم سبا بابایی، زنی مؤمن، باوقار، اهل حکمت و تدبیر، مردمی و مردم دوست، اهل دانش، امور خیریه و تعلیم و تربیت بود که وجود خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرد که آثار تربیتی او در ایران اسلامی زنده و پایدار است. این شخصیت الهی گوش به فرمان امام و رهبر حکیم انقلاب اسلامی بود. روزی که مشکل در جمع‌آوری محصول گندم بود، به فرمان امام خمینی(ره) به کمک کشاورزان شتافت و روزگاری فرزند خود را به جبهه جنگ حق علیه باطل فرستاد و در فصل دیگر به ساخت مدرسه و مدیریت نظام تعلیم و تربیت اهتمام داشت. باید از چنین بانوی بزرگی آموخت و توجه خود را بر توسعه ارزش‌های انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی اختصاص داد.

اینجانب مصیبت وارده را محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، فرزندان این مادر در ایران و ژاپن، خانواده‌های معزز شهدا و همه آزادگان جهان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال همنشینی این بانو با ام‌الشهدا حضرت صدیقه طاهره(س) را مسئلت دارم.

سعیدرضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی»

انتهای پیام
captcha