شناسایی ۳۲۲۷ بیمار جدید کرونایی در کشور
کد خبر: 4080257
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۳۲۲۷ بیمار جدید کرونایی در کشور

وزارت بهداشت از شناسایی ۳۲۲۷ بیمار جدید کرونایی در کشور خبر داد و اعلام کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

شناسایی بیمار جدید کرونایی در کشور

به گزارش ایکنا،‌ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۷۸۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۷۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۱۲۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۶۸۰ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۶۸ هزار و ۴۳۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز اول شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۷۲۶ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۹۲۸ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۲۴۹ هزار و ۴۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۳۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۵۲۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha