ورزشکاران در دفاع از آرمان‌های شهدا تردیدی نداشته باشند
کد خبر: 4098140
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

ورزشکاران در دفاع از آرمان‌های شهدا تردیدی نداشته باشند

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان قم به پاسداشت شهدایی برگزار شده که روحیه ورزشکاری داشتند و امیدواریم امروز نیز ورزشکاران ایران اسلامی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا گام بردارند.

علی‌اکبر خوش‌گفتارمقدم، رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قمبه گزارش ایکنا از قم، علی‌اکبر خوش‌گفتارمقدم، رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم، در اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان که در آستانه برگزاری کنگره ملی 6090 شهید قم که ظهر امروز، ۱۷ آبان‌ماه، در سالن همایش خانه جوان برگزار شد اظهار کرد: از سه سال گذشته تاکنون مقدمات برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم با مشارکت نهادها، دستگاه ها و اقشار مختلف برنامه‌ریزی شد و در این راستا اقدامات فرهنگی خوبی صورت گرفت و امیدواریم کنگره ملی شهدای شهدا استان قم در روز پنجشنبه 26 آبان، در مسجد مقدس جمکران، به نحو مطلوبی برگزار شود و برپایی اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان قم نیز در همین راستا است.

وی با اشاره به فرازی از دعای کمیل گفت: در این دعا از زبان امیرالمومنین(ع) می‌خوانیم «قو علی خدمتک جوارحی» و این بدان معنا است که از خداوند بخواهیم قدرت جسمانی ما را در راستای عمل به دستورات الهی قرار دهد.

خوش‌گفتارمقدم گفت: در گردان‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس، رزمندگانی که دارای نیروی جسمانی بهتری بودند، مسئولیت‌های بزرگتری نیز به آنان داده می‌شد.

وی افزود: شهدای ورزشکار در بسیاری از  سال‌های دفاع مقدس در جبهه‌ها حضور یافتند و شماری از آنان به شهادت رسیدند و در عملیات والفجر ۱۰، نیز شاهد بودیم یکی از رزمندگان که ورزشکار بود و با شجاعت و قدرت جسمانی که داشت تجهیزات بعثی‌ها را برای گردان به غنیمت آورده بود.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان قم به پاسداشت شهدایی برگزار شده که روحیه ورزشکاری داشتند و امیدواریم امروز ورزشکاران ایران اسلامی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا گام بردارند. 

خوش‌گفتارمقدم گفت: در راستای دفاع از انقلاب و ادامه دادن راه شهدا نباید تردید داشت و در این مسیر باید با بصیرت و تشخیص درست ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

انتهای پیام
captcha