اعزام ۳۵۰ کاروان از خراسان‌رضوی به عتبات عالیات
کد خبر: 4100986
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

اعزام ۳۵۰ کاروان از خراسان‌رضوی به عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا اواسط آبان‌ماه، ۳۵۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

عتبات عالیاتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، جواد شاد، مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تا اواسط آبان‌ماه، تعداد 13 هزار و 444 زائر  در قالب 350 کاروان از استان به عتبات عالیات اعزام شدند. 

وی افزود: از این تعداد، 308 کاروان با 12 هزار و 707 زائر از شهر مشهد و 42 کاروان با 737 زائر از سایر شهرستان‌های خراسان رضوی از طریق سازمان حج و زیارت استان به عتبات عالیات اعزام شدند که بسیاری از زائران شهرستان‌ها نیز با کاروان‌های مشهدی همراه بودند.

شاد ادامه داد: از این تعداد زائر اعزامی، 5217 زائر آقا، 8165 زائر بانو و 62 کودک زیر دو سال بودند و از مجموع کل زائران اعزامی تعداد 9500 نفر از طریق هوایی و بقیه از طریق زمینی اعزام شدند.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی و یا از طریق سایت atabatorg.haj.ir برای خود و همراهانشان ثبت‌نام کنند. برای تسهیل‌سازی در سفر زائران به عتبات عالیات، کاروان‌های ارزان‌قیمت نیز راه‌اندازی شده که قیمت آن حدود 4 میلیون و 600 هزار تومان است.

شاد گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پرواز مستقیم مشهد به دمشق نیز در روزهای یکشنبه راه‌اندازی شد که مشتاقان سفر برای زیارت حرم حضرت زینب(س) می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی تحت پوشش حج و زیارت نسبت به ثبت نام جهت اعزام به عتبه سوریه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha