دیدار رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان
کد خبر: 4127692
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

دیدار رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و هیئت همراه با حضور در محل اقامت رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان با ایشان دیدار و گفت‌گو کردند.

ارسال/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان دیدار کردبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه ادیان و مذاهب، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و هیئت همراه با حضور در محل اقامت رهبر کاتولیک‌های جهان در واتیکان با ایشان دیدار و گفت‌گو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در فضای کاملا صمیمی برگزار شد حجت‌الاسلام نواب به تشریح فعالیت‌ها و رویکردهای دانشگاه ادیان و مذاهب پرداخت و گفت: رسالت دانشگاه ادیان و مذاهب آموزش همه ادیان به جهت گسترش صلح و دوستی در جهان است.

رهبر کاتولیک‌های جهان؛ پاپ فرانسیس نیز در این دیدار ضمن آشنایی بیشتر با فعالیت‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب گفت: روابط اسلام و مسیحیت امروزه به مراتب بهتر از گذشته است و این یکی از ثمرات تلاش‌های ارزنده همه افرادی است که در این مسیر قدم برداشته‌اند. 

رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین در بازدید از آثار منتشر شده توسط دانشگاه ادیان و مذاهب آن را باعث شگفتی خود دانست و بیان کرد: این کار همان رسالت انبیاء در تبیین وحی است.

وی تاکید کرد: ما از تاسیس کرسی مسیحیت در دانشگاه ادیان و مذاهب حمایت می‌کنیم.

در این دیدار آثار منتشر شده در دانشگاه ادیان و مذاهب توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب تقدیم عالیجناب پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان شد.

انتهای پیام
captcha