«سرزمین ستاره‌ها» به قاب تلویزیون می‌آید + نماهنگ
کد خبر: 4129381
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان؛

«سرزمین ستاره‌ها» به قاب تلویزیون می‌آید + نماهنگ

«سرزمین ستاره‌ها» مجموعه جذاب و مستند قرآنی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به قاب تلویزیون خواهد رسید.

به گزارش ایکنا از قم، «سرزمین ستاره‌ها» مجموعه جذاب و مستند قرآنی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به قاب تلویزیون خواهد رسید.

در مجموعه مستند سرزمین ستاره‌ها برادران حبیبی تصمیم می‌گیرند به دور از هیاهو، به جلسات خانگی قرآن کوچک و خاص در اقصی نقاط کشور رفته و راوی افراد و جلساتی قرآنی باشند که در عین سادگی برکات زیادی را برای مردم منطقه داشته‌اند.

در این برنامه برادران حبیبی با سوژه‌ها همراه شده و در فرایند برگزاری جلسات همکاری می‌کنند.

توجه این مجموعه به اقلیم، فرهنگ و جاذبه‌های دیدنی مناطق مختلف کشور از نگاه تجربه واقعی راویان برنامه، از نقاط قوت و جذابیت این برنامه است.

این برنامه که در فرم مستند سفرنامه و در فضایی پرنشاط تولید شده است در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹ از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

این برنامه از سری برنامه‌های پویش ستاره‌های زمین است.

پویش ستاره‌های زمین امسال برای دومین سال پیاپی اجرا می‌شود. قرار است در این پویش همه خانواده‌های ایرانی سر سفره افطار، به صورت جمعی سوره «قدر» بخوانند و این یک جلسه خانگی قرآن کریم است که در نهایت سادگی، همدلی، شیرینی، راحتی، آسانی و با صمیمیت برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند عدد ۸ را به شماره ۳۰۰۰۵۷۵۸ بفرستند تا از هدایای ۱۱۴ سفر زیارتی خانوادگی بهره‌مند شوند.

{$sepehr_media_2904803_400_300
مژگان فرهنگیان
انتهای پیام
captcha