بهترین سن تهیه‌ تلفن همراه برای کودک
کد خبر: 4130294
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

بهترین سن تهیه‌ تلفن همراه برای کودک

یک کارشناس سواد رسانه‌ای در صفحه اجتماعی خود پستی درباره بهترین سن تهیه تلفن همراه برای فرزندان منتشر کرد.

بهترین سن تهیه‌ تلفن همراه برای کودکبه گزارش ایکنا، سیدعلیرضا آل‌داوود، کارشناس سواد رسانه با انتشار پستی درباره بهترین سن تهیه تلفن همراه برای فرزندان در صفحه اجتماعی‌اش نوشت: سن مناسب برای تهیه اولین تلفن همراه برای کودک به عهده خود والدین است. سن به اندازه میزان بلوغ فرزند، توانایی پیروی از قوانین خانه (و مدرسه)، احساس مسئولیت و نیاز‌های خانواده، مهم نیست.

زمان تهیه تلفن همراه برای کودک، تصمیمی بسیار شخصی و خصوصی و به عهده‌ والدین است. اما تعداد زیادی از بچه‌ها در اوایل دوران دبستان از پدر و مادر خود تقاضای موبایل می‌کنند و در بسیاری از موارد به خواسته خود نیز می‌رسند! همچنین فشار همسالان در مدسه یا موارد دیگر نیز باعث می‌شود تا کار برای والدینی که می‌خواهند جلوی فرزند خود بایستند یا حداقل آن را به تأخیر بیندازند، سخت‌تر شود!

هنگامی که برای فرزندانتان تلفن همراه تهیه می‌کنید، در واقع به آن‌ها ابزار‌های ارتباطی و رسانه‌ای قدرتمند می‌دهید. آن‌ها می‌توانند به متن‌ها، تصاویر و فیلم‌هایی دسترسی پیدا کنند که به‌صورت گسترده در وب سایت‌ها پخش و بارگذاری می‌شود. والدین واقعاً باید توجه کنند که آیا فرزندانشان می‌توانند از تلفن‌های همراه خود در نهایت مسئولیت‌پذیری و احترام استفاده کنند یا نه.

انتهای پیام
captcha