اهدای 16 سری جهیزیه به نوعروسان کاشمری
کد خبر: 4135834
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
با مشارکت نهاد مقام معظم رهبری؛

اهدای 16 سری جهیزیه به نوعروسان کاشمری

فرمانده مقاومت سپاه پاسداران شهرستان کاشمر از اهدای 16 سری جهیزیه به نوعروسان این شهرستان با مشارکت نهاد مقام معظم رهبری خبر داد.

اهدای جهیزیه نوعروسانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، علی یعقوبیان، فرمانده مقاومت سپاه پاسداران شهرستان کاشمر امروز اول اردیبهشت ماه، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه کاشمر، تعداد 16 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کاشمری تحویل داده شد.

وی بیان کرد: ارزش اسمی هر سری جهیزیه 60 میلیون تومان است که چون همگی کالاها ایرانی و بدون واسطه از تولیدکننده اصلی خریداری شده مبلغ 25 میلیون تومان هزینه شده است.

فرمانده مقاومت سپاه پاسداران شهرستان کاشمر تصریح کرد: این تعداد جهیزیه به صورت مشارکتی 17 میلیون توسط نهاد مقام معظم رهبری و 8 میلیون توسط خانواده‌های نوعروسان هزینه شده است.

یعقوبیان با اشاره به اینکه از اهداف سپاه در سال 1402 ادامه این اقدامات برای ترغیب جوانان به امر ازدواج است، افزود: تهیه سبد مایحتاج خانوار به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان در روزهایی ابتدایی امسال از اقدامات انجام شده بوده است.

انتهای پیام
captcha