آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان‌رضوی
کد خبر: 4142347
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خراسان‌رضوی

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی از آغاز ثبت‌نام چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان خبر داد.

جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استانبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، جعفر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان، امروز، 31 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن گفت: ثبت‌نام این دوره با محوریت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در 13 رشته آغاز شده است.

وی گفت: این دروه از مسابقات در چهار بخش آوایی انفرادی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی شامل رشته‌های حفظ کل،  20 جزء، 10 و 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن، معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.

حسینی افزود: ثبت‌نام از 16 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 15 خردادماه سال جاری ادامه دارد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم می‌توانند از طریق سایت www.quraniran.ir  اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اظهار کرد: از علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات درخواست می‌شود در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت‌نام در سایت اقدام کرده و ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان فقط می‌توانند در یکی از 13 رشته موجود در چهار بخش آوایی انفرادی، گروهی، معارف عمومی و معارف تخصصی ثبت‌نام کنند و امکان ثبت‌نام در دو رشته وجود ندارد و رشته معارف عمومی که شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن می‌شود یکی از رشته‌هایی است که عموم مردم فارغ از تخصص و رشته می‌توانند شرکت کنند و از برکات قرآنی آن بهره‌مند شوند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: برگزاری مسابقات در تمام رشته‌های قرآنی به‌صورت حضوری است و هیچ رشته‌ای به‌صورت مجازی برگزار نمی‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات قرآن می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 37138710- 37238190 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha