ایجاد حس شادی با نوای اذان آرزویم است + فیلم
کد خبر: 4142500
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
نفر اول مسابقات قرآن دانش‌آموزی خراسان‌رضوی:

ایجاد حس شادی با نوای اذان آرزویم است + فیلم

امیرعلی عطایی گفت: یکی از آرزوهایم این است که با صوت تلاوتم دل آدم‌ها را شاد کنم و سخن خداوند را طوری بیان کنم که بر افراد تأثیرگذار باشد. 

آرزویم این است که با صدای صوتم  بتوانم دل آدم‌ها را شاد کنمامیرعلی عطایی، دانش‌آموز پایه هشتم از دبیرستان علوی ناحیه 3 مشهد است که در رشته اذان در مقطع متوسطه اول چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزان خراسان رضوی به‌عنوان نفر اول برگزیده شده و به مسابقات کشوری راه یافته است در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: از 6 سالگی با ورود به مهدالرضا به سمت قرآن سوق پیدا کردم و در دوران دبستان نیز با شرکت در مسابقات دانش‌آموزی در سطح ناحیه حائز رتبه می‌شدم و خوشبختانه امسال در سطح استان رتبه نخست در رشته اذان را کسب کردم.

وی بیان کرد: دلیل علاقه من به رشته اذان، تشویق پدر و مادر، حمایت استادان و همچنین صدای اذان استاد غلوش بود که انگیزه یافتم و در این راه استوار شدم.  

عطایی که در حوزه قرائت قرآن نیز فعالیت دارد، در پاسخ به این سؤال که تأثیر قرآن را در زندگی خود و اطرافیانت چگونه دیده‌ای، اظهار کرد: صدای اذان و قرآن مایه آرامش است و گاهی که مادرم غمگین بود با صدای اذان من حالش خیلی خوب شد و من از بابت این نعمت خداوند را بسیار سپاسگزارم. 

این دانش‌آموز پایه هشتم راه‌یافته به مسابقات کشوری در رشته اذان گفت: یکی از آرزوهایم این است که با صوت تلاوتم بتوانم دل آدم‌ها را شاد کنم و سخن خداوند را طوری بیان کنم که بر افراد تأثیرگذار باشد. 

انتهای پیام
captcha