نمایش «به آهستگی» در هفتمین روز جشنواره ملی فیلم رضوی
کد خبر: 4143843
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

نمایش «به آهستگی» در هفتمین روز جشنواره ملی فیلم رضوی

همزمان با هفتمین روز از پانزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی، فیلم سینمایی «به آهستگی» ویژه علاقه‌مندان به نمایش درمی‌آید.

فیلم «به آهستگی»به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، همزمان با هفتمین شب از  نمایش آثار ۶۰ سال سینمای ایران در پانزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی، فیلم سینمایی «به آهستگی» ساعت 20 در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی به نمایش در می‌آید.

«به آهستگی» فیلمی به کارگردانی مازیار میری محصول سال 1383 است که در تاریخ سوم خرداد 1385 در سینماهای ایران اکران شد.

«به آهستگی»، اثر مازیار میری، فیلمی درباره غیبت کردن، تهمت زدن به طعنه، دروغ و... است که زندگی خانواده‌ای را تا آستانه فروپاشی می‌برد، این فیلم در نقد قضاوت کردن افراد جامعه نسبت به یکدیگر است. محمود، کارگر جوش‌کار خط‌های راه‌آهن در جنوب ایران، با تماسی تلفنی متوجه می‌شود که پری همسرش منزل را ترک کرده‌ است و تمام شواهد نشان از خیانت پری دارد، اما مرز بین داوری و باور، محمود را وادار به جست‌وجو می‌کند.

در این فیلم، محمدرضا فروتن، نیلوفر خوش‌خلق، حسن پورشیرازی، مریم بوبانی و...به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«به آهستگی» پس از فیلم «قطعه ناتمام» دومین فیلم بلند مازیار میری است. فیلمنامه این فیلم را پرویز شهبازی نوشته كه پیش از این فیلم ماندگار «نفس عمیق» را نوشته و كارگردانی كرده بود.

پانزدهمین جشنواره ملی فیلم رضوی با اکران 10 فیلم، انیمیشن و مستند از تولیدات 60 سال سینمای ایران از 31 اردیبهشت‌ماه در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد، سینما آیه در قم، سینما شیراز در شیراز و سینما راگا در ری آغاز شده و تا ۹ خردادماه به‌صورت رایگان برای علاقه‌مندان ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha