تولیدکنندگان شعار استقلال کشور را عملیاتی کنند
کد خبر: 4156480
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
حسینی‌بوشهری:

تولیدکنندگان شعار استقلال کشور را عملیاتی کنند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: همه تولیدکنندگان باید به نحوی شعار استقلال کشور را عملیاتی کنند و با وجود تمامی فراز و نشیب‌هایی که در دولت‌های مختلف وجود داشت، امروز دوره تولید است و فعالان این عرصه باید هر چه ابتکار، نوآوری و توان دارند به میدان بیاورند.

آيت‌الله حسيني بوشهري دبير شوراي عالي حوزه‌هاي علميهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، چهارشنبه 28 تیرماه، در دیدار مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع اظهار کرد: انقلاب ما با ویژگی‌های خاصی به پیروزی رسید و اهداف و آرمان‌هایی را ترسیم کرد که در قالب شعارهای مختلف از جمله شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تبلور یافت.

وی با اشاره به وابستگی رژیم پهلوی به کشورهای غربی افزود: کشور ما پیش از انقلاب اسلامی، کشوری وابسته به بیگانگان بود و سفرای کشورهای غربی برای شاه مملکت تصمیم می‌گرفتند. اگرچه این وابستگی برای مردم ملموس بود اما بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) این وابستگی‌ها را با صدای بلند فریاد کرد.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ادامه داد: امام خمینی(ره) در طول دوران مبارزاتی، بحران‌های سختی را پشت سر گذاشت و راز پیروزی ایشان، اراده آهنین و امدادهای غیبی الهی بود که از توکل ایشان به خداوند نشأت گرفته بود.

وی ادامه داد: وقتی امام خمینی(ره) از میان ما رفت، بسیاری تصور کردند که از اقتدار انقلاب کاسته می‌شود اما به لطف الهی؛ مقام معظم رهبری چند دهه است که به خوبی این مسئولیت را برعهده گرفته‌اند و پیوسته به‌خصوص در ملاقات با گروه‌های مختلف جلوه‌ای جدید از شخصیت ایشان ظاهر می‌شود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به شعار سال افزود: در سالی که بحث مهار تورم و رشد تولید مطرح است، هر قدم که در این راستا برداشته شود، استقلال کشور بیشتر می‌شود.

حسینی‌بوشهری ادامه داد: همه تولیدکنندگان باید به نحوی شعار استقلال کشور را عملیاتی کنند و با وجود تمامی فراز و نشیب‌هایی که در دولت‌های مختلف وجود داشت، امروز دوره تولید است و فعالان این عرصه باید هر چه ابتکار، نوآوری و توان دارند به میدان بیاورند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن تأکید بر لزوم تقویت اطلاع‌رسانی نسبت به دستاوردها و فعالیت‌ها یادآور شد: به‌خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نیز تبلیغات زهرآگین دشمنان، تمامی اقدام‌ها و تلاش‌های مثبتی که انجام می‌شود، تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد بنابراین باید دستاوردهای خود را به بهترین شکل اطلاع‌رسانی کنید تا مردم نیز در جریان آن‌ها قرار گیرند.

وی تصریح کرد: باید نتیجه اقدام‌های دولت در سفره مردم احساس شود تا سایر تلاش‌ها و کارهای مثبت نیز دیده شود، اگر از این مساله غفلت شود، سایر خدمات و اقدامات خوب و مطلوب نیز به چشم نمی‌آید.آینده کشور امیدوارکننده است در نتیجه افزایش تولید، وضعیت ارزش و اعتبار پول ملی، کسری بودجه و ذخایر ارزی بهبود پیدا کند.

حسینی بوشهری گفت: مدیران شرکت آهن و فولاد ارفع مسئولیت‌های اجتماعی خود را جدی بگیرند و تلاش کنند تا خدماتی از قبیل آب و برق را برای مردمی که پیرامون مناطق فعالیت آنان هستند، فراهم سازند. به‌خصوص آنکه وجود صنایع بزرگ، عوارضی را برای مردم آن مناطق به دنبال دارد.

انتهای پیام
captcha