جهاد تبیین راه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن است
کد خبر: 4168886
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

جهاد تبیین راه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن است

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه امروز دیگر هیچ راه نفوذ هوایی، دریایی و زمینی برای حمله به جمهوری اسلامی وجود ندارد، اضافه کرد: تنها راه، نفوذ از طریق جنگ شناختی و رسانه‌ای، جنگ ترکیبی، نفرت پراکنی، یاس آفرینی و ایجاد ناامیدی با ابزار رسانه ای، فضای مجازی و تعلیم علوم غربی در دانشگاه‌ها است و راه مبارزه با این جنگ جهاد تبیین است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رئیس دانشگاه قم در مراسم افتتاحیه سومین رویداد هجرت با عنوان خانه سلیمانی و با محوریت نقش آفرینی زنان در حوزه اقتصادی که روز گذشته 22 شهریورماه در دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه راز همه مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر انقلاب اسلامی همین است که ریل‌گذاری حرکت بشر را دگرگون کرده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی زمین حرکت بشر را از دایره قدرت شرق و غرب خارج و دایره جدیدی بر مدار توحید تعریف کرد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از فراز و نشیب‎ها را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: جمهوری اسلامی 10 سال جنگ جهانی شامل 2 سال جنگ داخلی و 8 سال جنگ خارجی را با دست خالی با سربلندی پشت سر گذاشت، و امروز به قدرتی تبدیل شده که تهدیدهای رزم دور آمریکا را خنثی کرده است.

رئیس دانشگاه قم با بیان اینکه آمریکایی‌ها هیچ‌گاه توانایی رزم از نزدیک را ندارند، گفت: رزم از نزدیک ایمان، تقوا و باور می‌خواهد که آمریکایی‌ها ندارند. تمام قدرت آمریکا در حوزه رزم از دور بود که جمهوری اسلامی با موشک‌های بالستیک این قدرت را به صفر رساند.

وی با بیان اینکه امروز دیگر هیچ راه نفوذ هوایی، دریایی و زمینی برای حمله به جمهوری اسلامی وجود ندارد، اضافه کرد: تنها راه، نفوذ از قلب است، نفوذ از طریق علوم اومانیستی، نفوذ با سبک زندگی آمریکایی، از طریق جنگ شناختی و رسانه‌ای، جنگ ترکیبی، نفرت‌پراکنی، یأس‌آفرینی و ایجاد ناامیدی با ابزار رسانه‌ای، فضای مجازی و تعلیم علوم غربی در دانشگاه‌ها است و راه مبارزه با این جنگ، ایده‌آفرینی، مبارزه با یاس، کار و اشتغال و فعالیت، جهاد شناختی و جهاد تبیین است.

انتهای پیام
captcha