امروز امتداد تفکر بسیجی در داخل و خارج از مرزها ریشه دوانده است
کد خبر: 4182903
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

امروز امتداد تفکر بسیجی در داخل و خارج از مرزها ریشه دوانده است

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: امروز امتداد تفکر بسیجی در داخل و خارج از مرزها و در کشورهای اسلامی مانند عراق، سوریه و لبنان، غزه و فلسطین و... ریشه دوانده است.

بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرهنگ احمد رحمانی، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر، شامگاه 28 آبان ماه، در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج که در محل فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همزمان به هفته بسیج بالغ‌بر 313 برنامه نیز در این شهرستان به اجرا می‌رسد.

وی با بیان اینکه ۲۹ آبان تا ۵ آذر به‌عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده است، ادامه داد: هفته بسیج که با شعار «بسیج، امید ملت ایران» آغاز می‌شود، فرصت مغتنمی برای ارج‌ نهادن به زحمات بسیجیان است که باعث شده‌اند بسیج در عرصه‌های مختلف به این اقتدار برسد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای تأسیس تاکنون در تمامی عرصه‌ها موفق عمل کرده است، گفت: امروز بسیج بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی است. در هیچ جای دنیا چنین شبکه با این وسعت و جمعیت نداریم، خوشبختانه بسیج امروز در تمامی عرصه‌ها حضور دارد.

رحمانی با بیان اینکه بسیج هر روز قدرتمندتر از قبل، قدرت خود را به دشمنان نشان می‌دهد و توطئه‌های دشمنان را در عرصه‌های مختلف خنثی نموده است، بیان کرد: ملت شریف ایران در دوران دفاع مقدس جوانان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند و برگ زرینی بر تارک این نظام نشاندند.

وی افزود: ملت ایران با تقدیم 250 هزار شهید جمهوری اسلامی ایران را در دفاع مقدس توسط همین جوانان بسیجی به پیروزی رساندند. بسیج یک تفکر، گفتمان و فرهنگ است. بسیجیان در تمامی عرصه‌ها خدمت بی‌منت، بی‌تظاهر و بی توقف داشته‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر با اشاره به اینکه هرگاه در حوادث مختلف مانند سیل، زلزله و حتی کرونا نیاز به کمک بوده بسیجیان اولین نیروهایی بوده‌اند که در صحنه حضور یافتند، تصریح کرد: بسیج علاوه در میدان‌های مقابله با دشمن، در عرصه علم و علم‌آموزی و دانش حضور دارد. امروز امتداد تفکر بسیجی در داخل و خارج از مرزها و در کشورهای اسلامی مانند عراق، سوریه و لبنان، غزه و فلسطین و... ریشه دوانده است.

رحمانی ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در غزه، اظهار کرد: مردم غزه به شکل مظلومانه‌ای بمباران می‌شوند و حقوق بشر آمریکایی نتوانسته باعث توقف کشتار کودکان و زنان بی‌گناه فلسطینی به‌ خصوص مردم غزه شود و باید دولت‌های اسلامی برای توقف این جنایت‌ها متحد شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های امسال هفته بسیج با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امید آفرینی و جهاد خدمت و خدمت‌رسانی همراه است، بیان کرد: همزمان به هفته بسیج بالغ‌بر 313 برنامه نیز در این شهرستان اجرا خواهد شد که 151 عنوان برنامه مربوط به ادارات و باقی مربوط به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در پایان با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشمر، تأکید کرد: دیدار با امام‌جمعه، فضاسازی ادارات، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، تجلیل از پرستاران بسیجی، مسابقه کتاب‌خوانی، گردهمایی بصیرت افزایی، همایش پیاده‌روی همگانی، تجلیل از واحدهای تولیدی، کوه‌پیمایی و مسابقات ورزشی، اعزام گروه جهادی پزشکان به مناطق محروم، مراسم آبروی محله، محفل انس با قرآن، اردوهای جهادی، برگزاری لیگ جت، میقات الصالحین و… از جمله برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشمر است.

انتهای پیام
captcha