تحریم راه‌حل غرب برای مقابله با پیشرفت‌های ایران است
کد خبر: 4183189
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی:

تحریم راه‌حل غرب برای مقابله با پیشرفت‌های ایران است

سیدهادی طباطبایی گفت: راه‌حل غرب برای مقابله با پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشدید تحریم‌ها و حمایت از اغتشاشات است.

سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی استانداری خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدهادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، شامگاه 29 آبان‌ماه، در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از نیازهای امروز و آینده است که ما مدیران، بازیکنان جبهه انتخابات هستیم و باید انتخابات را سالم برگزار کنیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری عملیات اخیر غزه به‌عنوان شکست غیرقابل جبران از سوی مقام معظم رهبری، بیان کرد: فلسطین روزگاری با سنگ مجبور به دفاع از‌ خود بود اما امروز موشک به سمت اسرائیل پرتاب می‌کند و این تحولی در دنیا بوده است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی افزود: جریانات سیاسی و نظامی مختلف منجر به پیروزی جبهه مقاومت ‌و خنثی شدن نقشه‌های شرورانه و پرهزینه دشمنان شده که نشان از قدرت جبهه مقاومت، اقتدار نظام اسلامی ‌و اسلام است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تصریح کرد: هر چند شرایط کرونا ‌و برخی مسائل اقتصادی در سال‌های ۹۸ و ‌۱۴۰۰، اندکی کاهش میزان مشارکت را در پی‌ داشت، اما مردم تلاش دو ساله دولت را می‌بینند و قطعاً در انتخابات پیش رو حضور خواهند یافت.

وی با برشمردن شماری از پیشرفت‌های ایران در زمینه فناوری تسلیحاتی، موشکی، پزشکی و‌ علمی براساس اعلام خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های غربی، گفت: راه‌حل غرب برای مقابله با پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشدید تحریم‌ها و حمایت از اغتشاشات است.

طباطبایی گفت: ایران با این میزان پیشرفت تکنولوژی و علمی نشان داد که سر تعظیم فرود نخواهد آورد و همچنان مقابل آمریکا و دیگر دولت‌های غربی خواهد ایستاد.

انتهای پیام
captcha