نخستین یادواره 137 شهید مهندسی گروه 444 نزاجا در مشهد برگزار شد
کد خبر: 4196971
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

نخستین یادواره 137 شهید مهندسی گروه 444 نزاجا در مشهد برگزار شد

نخستین یادواره ۱۳۷ شهید مهندسی نزاجا در گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا برگزار شد.

یادواره 137 شهید مهندسی نزاجابه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، نخستین یادواره ۱۳۷ شهید مهندسی نزاجا که به همت گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا در پادگان ثامن‌الائمه مشهد، امروز ۱۰ بهمن با حضور امیررضا آذریان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در خراسان رضوی، امیر احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی، سایر فرمانده‌هان و  کارکنان ارتش و جمعی از خانواده‌های شهدای مهندسی نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

در این مراسم از خانواده شهید سرتیپ حسن باغ دروازه‌ای از شهدای رسته مهندسی در دوران دفاع مقدس تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این مراسم از کتاب «به رنگ انار» و «ترنم لبیک» که توسط گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی تهیه و تولید شده است نیز رونمایی شد.

سرتیپ دوم ستاد احمد اکبری، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی در این مراسم، بیان کرد: شهیدان زنده هستند، اما ما نمی‌توانیم این مطلب را درک کنیم. دفاع از دین خدا، مکتب اهل بیت و انقلاب را هنوز شهدا انجام می‌دهند.

وی افزود: راه سعادت ما نیز ولایت است، لذا سعادتمندیمان در گرو نصرت ولی خدا و همراهی ولی خداست و فعلا که ولی خدا در غیبت به سر می‌برد، باید به نایب امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری نگاه کنیم. 
 
فرمانده گروه 444 مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نزاجا تصریح کرد: برای زمینه‌سازی ظهور ولیعصر (عج) تلاش کنید. در حال حاضر نیز مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید دارند و با روشنگری نگذارید خون جوانان شهیدمان پایمال شود.

اکبری تصریح کرد: امروز توفیق شد که در اولین یادواره 137 شهید مهندس، مهمان شهدا باشیم و از روح ملکوتی آن‌ها استعانت بجوییم. یکی از مصادیق بارز و مبرهن جهاد و جهاد تببین همین است که ما برای نسل جوان و نسل‌های آینده سینه‌سینه از رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و جان‌فشانی‌های مردانی بگوییم که قهرمانان وافعی این مرز و بوم هستند.

انتهای پیام
captcha