امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
کد خبر: 4210920
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش مثبت مرحوم امام موسی صدر در رشد و ارتقای شیعیان و سیدحسن نصرالله در یکپارچه نگاه داشتن لبنان گفت: این شخصیت‌ها مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسینبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله حسینی سیدهاشم حسینی‌بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار نایب‌رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان که امروز، 29 فروردین‌ماه برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به نقش مثبت مرحوم امام موسی صدر در رشد و ارتقای شیعیان و سیدحسن نصرالله در یکپارچه نگاه داشتن لبنان بیان کرد: این شخصیت‌ها مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

امام جمعه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: وجود این عزیزان که دست از مقاومت بر نمی‌دارند مایه افتخار همه ماست؛ ملت ایران حقیقتاً کنار مردم لبنان هستند و در شادی شما شاد، و در حُزن شما غمگین هستند.

تعامل شیعیان لبنان با سایر طوایف، مثال زدنی است

نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت‌رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات، گفت: در حالی که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل سنت و مسیحیان، نقش مثال‌زدنی است.

وی یادآور شد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شیخ علی‌الخطیب، نایب‌رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه رهبر معظم انقلاب در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha