
به گزارش ایکنا به نقل از مرکز خبر حوزه، حجتالاسلام
علیاصغر همتیان؛ معاون آموزش حوزه علمیه قم، اظهار کرد: آیتالله اعرافی مدیر محترم حوزههای علمیه مکرراً در جلسات مختلف با اشاره به ضرورت استفاده بیشتر از پیشخوان مجازی، تأکید کردند تمامی درخواستها و مشکلات اداری طلاب باید بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخ داده شود.
وی افزود: بر این اساس در سال ۱۴۰۳ معاونت آموزش حوزه علمیه قم به ارائه خدمات از طریق پیشخوان مجازی، اهتمام بیشتری داشته و موفق به دریافت و پاسخگویی تعداد ۳۴ و ۷۹۴ درخواست اساتید و طلاب محترم شد.
معاون آموزش حوزه علمیه قم بیشترین درخواستها در سال ۱۴۰۳ را مربوط به موارد زیر اعلام کرد:
- پیشخوان انتخاب درس ۶۲۷۶ درخواست
- پیشخوان مدارج علمی ۵۰۴۲ درخواست
- پیشخوان امتحانات کتبی ۴۰۲۹ درخواست
- پیشخوان کمسیون آموزش ۲۷۱۹ درخواست
- پیشخوان امتحانات شفاهی ۲۵۳۴ درخواست
- پیشخوان انتقالات و وضعیت تحصیلی ۲۲۶۱ درخواست
وی بر این نکته هم تاکید کرد که اغلب درخواستهای طلاب و اساتید از طریق پیشخوان مجازی قابل طرح و پیگیری بوده و همکاران معاونت آموزش حوزه علمیه قم تلاش میکنند در سال جدید در کمترین زمان ممکن و حداکثر تا ۴۸ ساعت پاسخ لازم ارائه شود.
معاون آموزش حوزه علمیه قم در پایان، گفت: در کنار افزایش گستره پوشش خدمات پیشخوان مجازی دقت در پاسخدهی و کاهش ارجاعات امر مهم دیگری است که دنبال میشود و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توفیقات قابل توجهی در این امور باشیم.
انتهای پیام