به گزارش ایکنا قم، در سفر سیدجواد حسینی، رئيس سازمان بهزیستی کشور به قم، تفاهمنامه همکاری مرکز مدیریت حوزههای علمیه و بهزیستی با حضور آیتالله اعرافی، مدیر حوزههای علمیه کشور امروز ۱۳ آذرماه امضا شد.
در قالب این تفاهم نامه قرار است تا آذر سال ۱۴۰۷ علاوه بر گسترش خدمات مشاوره ای، تعامل و همکاری مشترک این دو نهاد در جهت برنامه ریزی علمی و ارائه خدمات توانمندسازی و حمایتی بیشتر شود.
انتهای پیام