کد خبر: 1271835
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸

برگزاری آزمون پايانی دوره «مهدی‌شناسی» در زاهدان

معاونت خواهران بنياد حضرت مهدی موعود(عج) زاهدان گفت آزمون پايانی دوره‌ آموزشی مهدی‌شناسی از دوشنبه، 21 مردادماه در بنياد حضرت مهدی(عج) زاهدان برگزار شد.


گروه اجتماعی: معاونت خواهران بنياد حضرت مهدی موعود(عج) زاهدان گفت: آزمون پايانی دوره‌ آموزشی مهدی‌شناسی از دوشنبه، 21 مردادماه در بنياد حضرت مهدی(عج) زاهدان برگزار شد.


طاهره شيخ خمر، معاونت خواهران بنياد حضرت مهدی موعود(عج) زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: آزمون پايانی دوره‌های آموزش مهدی‌شناسی از دوشنبه، 21 مردادماه در بنياد حضرت مهدی(عج) زاهدان برگزار شد.


وی افزود: دوره مهدی‌شناسی با هدف آشنايی با امام زمان(عج) از نيمه خردادماه آغاز شد كه در آن به بيان زندگانی امام، ويژگی‌های دوران غيبت، راهكارهای ارتباط با امام و مهدی‌شناسی در قرآن پرداخته شد.


شيخ خمر اظهار كرد: اين دوره‌ها در قالب دو كلاس آموزشی، ويژه مقطع ابتدايی است كه به‌صورت مختلط بوده و مقطع راهنمايی و دبيرستان ويژه بانوان برگزار شد و بالغ بر 45 نفر در آن شركت كردند.


معاونت خواهران بنياد حضرت مهدی موعود(عج) زاهدان در پايان افزود: اين دوره‌ها به مدت چهل روز به طول انجاميد و به آن دسته از شركت‌كنندگانی كه در اين آزمون نمره قبولی را كسب كنند، گواهينامه اعطا می‌شود.

captcha