به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، چراغهای ششمين برج بلند دنيا همزمان با ايام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خاموش میشود.
تمامی چراغهای برج ميلاد تهران امشب، 24 فروردينماه، به مدت يك ساعت پس از اذان مغرب خاموش میشود.
يادآوری میشود، پيش از اين نيز چراغهای برج ميلاد تهران همزمان با روايت اول شب شهادت حضرت فاطمه(س) در چهارم فروردينماه، خاموش شده بود.