کد خبر: 2518431
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

چراغ‌های برج ميلاد امشب در سوگ بی‌بی دو عالم خاموش می‌شود

گروه اجتماعی: چراغ‌های برج ميلاد امشب، 24 فروردين‌ماه، بعد از اذان مغرب در سوگ بی‌بی دو عالم خاموش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، چراغ‌های ششمين برج بلند دنيا همزمان با ايام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) خاموش می‌شود.
تمامی چراغ‌های برج ميلاد تهران امشب، 24 فروردين‌ماه، به مدت يك ساعت پس از اذان مغرب خاموش می‌شود.
يادآوری می‌شود، پيش از اين نيز چراغ‌های برج ميلاد تهران همزمان با روايت اول شب شهادت حضرت فاطمه(س) در چهارم فروردين‌ماه، خاموش شده بود.
captcha