کد خبر: 2980992
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
هاشم‌زاده عنوان کرد:

برگزاری مرحله استانی جشنواره «نسیم بهار ۲» در اردیبهشت‌ماه آینده

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی خراسان رضوی گفت : مرحله استانی جشنواره نسیم بهار ۲ اردیبهشت‌ماه ۹۴ برگزار می‌شود.

محمد هاشم‌زاده، دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره نسیم بهار 2 اردیبهشت‌ماه 94 برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره طی سه مرحله مهدکودک‌ها، شهرستان‌ها و استانی در رده سنی 5 و 6 سال برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در مرحله مهد کودک‌ها تعداد سه هزار و 472 نونهال و در مرحله شهرستانی تعداد 478 نفر از خراسان رضوی در رشته‌های حفظ سوره‌های کوچک، حفظ آیات کاربردی و قصه‌های قرآنی شرکت کرده‌اند.

دبیر شورای فرهنگی سازمان بهزیستی خراسان رضوی با بیان اینکه نفرات اول تا سوم این مسابقات در هر رشته به مرحله استانی راه خواهند یافت، اظهار کرد: روزهای 23 و 24 اسفندماه مرحله شهرستانی این جشنواره در سطح استان در حال برگزاری است.

هاشم‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره را، انس با قرآن و تربیت مبنی بر قرآن دانست و ابراز کرد: نونهالان و کودکان آینده‌سازان کشور هستند و آشنایی آن‌ها با داستان‌های برخاسته از قران در نوع نگرش آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

captcha