کد خبر: 2993808
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر/

گرانفروشی و تخلف را گزارش کنید

گروه جامعه: در اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از هموطنان درخواست شده هرگونه تخلف و گرانفروشی را به مراجع ذیربط گزارش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه‌ای بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری تاکید و از هموطنان عزیز درخواست کرد با مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی آنرا به مراجع ذیربط گزارش کنند.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام کرد که با هرگونه تخلف احتمالی و گران‌فروشی خدمات و افزایش قیمت‌ها در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازات‌های پیش‌بینی‌شده رفتار خواهد‌شد، در همین راستا مسافران و گردشگران عزیز می‌توانند شکایات و انتقادات خود، در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه 09629 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و یا تلفن 124 سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی استان‌ها به اطلاع مسئولین برسانند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

همچنین کلیه مراکز و تاسیسات گردشگری موظف به نصب نرخنامه مصوب ممهور به مهر مرجع ذیربط در محل رویت عموم مسافران و گردشگران است.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید دارد هموطنان عزیز صرفاً از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیط خود را خریداری کرده و با مراجعه به سایت سازمان به آدرس www.cao.ir می‌توانند لیست دفاتر مجاز را مشاهده و در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، فروش بلیت چارتری تک بدون تور و سایر تخلفات آنرا به اطلاع سازمان هواپیمایی کشوری رسانده تا برخود لازم با متخلفین صورت پذیرد.

captcha