رئیس دفتر رئیس‌جمهور با مراجع عظام تقلید دیدار کرد
کد خبر: 3328665
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
در مشهد؛

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با مراجع عظام تقلید دیدار کرد

گروه سیاسی: محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز، ۲۴ تیرماه با برخی مراجع عظام تقلید ازجمله آیات عظام وحید خراسانی و صافی‌ گلپایگانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات استانداری خراسان رضوی، محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز، 24 تیرماه با مراجع عظام تقلید در مشهد دیدار کرد.

براساس این گزارش، آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی، از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه به زانو درآوردن قدرت‌های بزرگ در مذاکرات هسته‌ای اقدام بزرگ و ارزشمندی است، گفت: نیت دولت خدمت به مردم است و در فرصت جدیدی که بعد از توافق هسته‌ای ایجاد شده، مسیر خدمت باید با درایت ادامه یابد.

وی تلاش تیم مذاکره کننده هسته‌ای را متعهدانه و هنرمندانه عنوان و تأکید کرد: هیچگاه دعا برای موفقیت رییس جمهور و دولت را فراموش نمی‌کند.

توافق مدبرانه هسته‌ای موجب عزت کشور و خوشحالی مردم شد

همچنین، در دیدار دیگری که با حضور مسئولان استان صورت گرفت، آیت‌الله‌العظمی لطف‌الله صافی‌گلپایگانی، از مراجع تقلید شیعه در این دیدار گفت: در خصوص توافق مدبرانه هسته‌ای که موجب عزت کشور و خوشحالی مردم شد، به رییس جمهور تبریک می‌گویم.

وی دستیابی به این توفیق و برتری بر ابرقدرت‌ها در موضوع هسته‌ای را عنایت الهی دانست و افزود: عزت اسلام عزیز به عقل و تدبیر در اداره امور وابسته است و من برای موفقیت مسئولان دعا می‌کنم.

آیت‌الله‌العظمی صافی‌ گلپایگانی شکر این فرصت بزرگ را توجه شایسته به مبانی دینی دانست و بر رسیدگی بیشتر به وضعیت اقتصادی جامعه تأکید کرد.

موفقیت در مذاکرات هسته‌ای نتیجه تلاش دسته جمعی است

براساس این گزارش، آیت‌الله‌العظمی موسوی‌ اردبیلی نیز یکی دیگر از مراجع عظام تقلید بود که محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس جمهور با او دیدار کرد، وی خطاب به نهاوندیان ضمن تبریک موفقیت بزرگ کشور در مذاکرات هسته‌ای گفت: موفقیت در مذاکرات هسته‌ای موجب سربلندی نظام و خوشحالی مردم شد، این مهم نتیجه عنایت خداوند و تلاش دسته جمعی است.

آیت‌الله‌العظمی موسوی‌اردبیلی با تأکید بر توجه بیشتر به مسائل زیست محیطی و مدیریت منابع خدادادی یادآور شد: کمتر دولتی را به انسجام و توانمندی این دولت‌، شاهد بوده‌ایم.

دولت بهره‌گیری از ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می‌داند

همچنین، محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری خدمت ایشان گفت: دولت بهره‌گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می‌داند.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ضمن ارائه گزارشی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت، به‌ویژه در مسایل زیست محیطی و مدیریت منابع آبی، این مرجع عالیقدر را در جریان مهم‌ترین محورها، جزییات و دستاوردهای توافق هسته‌ای میان جمهوری اسلامی و گروه کشورهای 5+1 قرار داد.

یادآور می‌شود، در این دیدارها علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی نیز حضور داشت.

captcha