بیانیه جهاددانشگاهی در محکومیت حملات تروریستی
کد خبر: 3607414
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

بیانیه جهاددانشگاهی در محکومیت حملات تروریستی

گروه دانشگاه: در پی حادثه تروریستی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای این حملات را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در پی حادثه تروریستی صبح امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) جهاد دانشگاهی در بیانیه‌ای این حملات تروریستی را محکوم کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

«يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِيرُ» ﴿توبه آیه ی 73﴾

مزدوران استکبار و جلادان نامسلمان، امروز در تهران جمعی از روزه‌داران ضیافت الهی از جمله جهادگر جانباز جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی تقوی، رئیس پیشین سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل سابق خبرگزاری ایکنا را به رگبار گلوله بسته و مظلومانه به شهادت رساندند. این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه که در ادامه خباثت‌های دشمنان اسلام با ملت رشید ایران اسلامی صورت گرفت نشان از استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات ضدتروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات این پدیده شوم در منطقه دارد.
نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی با محکومیت حملات امروز مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) شهادت جمعی از هموطنان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسالت می‌نماید.
بی‌شک اهتمام جدی مسئولان امنیتی و انتظامی که به فضل الهی تا کنون با صلابت توطئه‌های متعددی را خنثی نموده‌اند بر پیگیری و انهدام تروریست‌های نفوذ کرده به کشور مورد انتظار است.

جهاد دانشگاهی
1396/3/17

captcha