محمدعلی اسدتاش در گفت وگو با
خبرگزاری دانشجویان ایران(ایکنا) از قم، با بیان اینکه مراسم تجلیل امروز 14 تیرماه برگزار شد، گفت: در ماه مبارک رمضان برنامههای متنوعی در دانشگاه قم در حوزه قرآنی برگزار شد و دانشجویان و کارکنان دانشگاه نیز در این برنامههای شرکت کردند.
وی افزود: سه مسابقه در ایام مبارک ماه رمضان در دانشگاه قم برگزار شد که خوشبختانه شاهد استقبال مناسبی از سوی دانشجویان دانشگاه نیز بودیم که یکی از آنها برگزاری مسابقه حفظ سوره نباء بود.
مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه قم بیان کرد: برگزاری مسابقه آموزش ترجمه و مفاهیم جزء 30 قرآن و مسابقه طرح ملی آموزش واژه های آسمانی عنوان دو مسابقه دیگری بود که در این زمینه برگزار شد.
گفتنی است جوایز برگزیدگان این سه مسابقه امروز صبح با حضور مدیران دانشگاه به آنها اهدا شد.