همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3667823
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
با حضور سخنگوی شورای نگهبان؛

همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» در مشهد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی گفت: همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر»، نهم آذرماه، با حضور مسئولان استانی و کشوری در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر»، احمد فدوی، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خراسان رضوی از برگزاری این همایش در مشهد خبر داد.
وی افزود: این همایش پنجشنبه، نهم آذرماه، در سالن همایش‌های ورزشگاه امام رضا(ع) با حضور مسئولان استانی و کشوری و خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.
رئیس بسیج حقوقدانان خراسان رضوی در ارتباط با هدف برگزاری این همایش گفت: با توجه به اینکه 12 آذرماه روز بسیج حقوقدانان است و این ایام مصادف با پیروزی جبهه مقاومت شده برآن شدیم تا همایشی با محوریت نگاهی حقوقی به موضوع مدافعان حرم برگزار کنیم.
فدوی ادامه داد: سخنران اصلی همایش عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان و عضو شورای عالی بسیج حقوقدانان کشور است، همچنین در این مراسم از خانواده‌های شهدای حقوقی مدافعان حرم نیز تجلیل به عمل می‌آید.
وی با تأکید بر ضرورت برگزاری چنین همایش‌هایی، عنوان کرد: در شرایطی که نظام استکباری با محوریت آمریکا و جبهه غربی و عربی به بهانه استقرار در منطقه و اغفال افکار عمومی جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، در کشورهای مسلمان آتش افروزی می‌کند و با هر نوع جنایتی، حقوق بشر را به استهزاء می‌کشاند باید روشنگری‌هایی در این زمینه به وسیله نیروهای انقلابی، بسیجی و ورزشی انجام شود.
فدوی ادامه داد: ما در قالب این همایش می‌خواهیم پیام مهم حقوقدانان بسیجی را به گوش جهانیان برسانیم که مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر، حقوق انسانی و کرامت و آزادگی هستند و این آمریکا با وجود شعارهای پوشالی ناقض حقوق بشر است.
یادآور می‌شود، همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر»، نهم آذرماه، با حضور مسئولان کشوری و استانی در مشهد برگزار می‌شود.
captcha