نتایج اولیه انتخابات هشتم مجمع عمومی نمایندگان طلاب مشخص شد
کد خبر: 3700660
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

نتایج اولیه انتخابات هشتم مجمع عمومی نمایندگان طلاب مشخص شد

گروه اجتماعی ــ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین از مشخص شدن نتیجه اولیه انتخابات هشتم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه خبرداد.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‎الاسلام احمد فرخ فال  26 اسفندماه در نشست خبری اعلام منتخبین هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه برگزار شد، گفت: انتخابات هشتمین مجمع نمایندگان طلاب روزهای 20 و 21 اسفندماه در سالن اجتماعات فیضیه و پردیسان برگزار شد.
وی افزود: در هشتمین دوره انتخابات مجمع 600 نفر از اساتید و طلاب و فضلا برای نمایندگی ثبت نام کردند که از این تعداد 480 نفر از سوی هیئت نظارت مورد تایید و اولویت قرار گرفتند و 40 نفر از آن ها انصراف دادند.
فرخ فال عنوان کرد: از 148 حوزه انتخابیه 137 حوزه بدون اعتراض و با تایید مسئولان و هیئت نظارت در لیست اعلام می شود که 200 نفر به عنوان اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه رای آوردند.
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه با ذکر این مطلب که پایبندی به اصول و ارزش های نظام اسلامی و انقلاب تنها مورد مشترک در تایید صلاحیت ها بود گفت: سلایق مختلف به عنوان مبنا مورد توجه نبود.
وی تصریح کرد: ماموریت و وظایف اعضای مجمع نمایندگان طلاب، ارتباط بین طلاب و اعضای جامعه مدرسین و مدیریت کلان حوزه علمیه و حضور فعال در کمیسیون های تخصصی مجمع در ارتباط با مدیریت کلان حوزه و پیشنهاد طرح هایی است که مجمع عمومی مجمع نمایندگان طلاب به جامعه مدرسین و مراکز حوزوی دارد.
رئیس ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه میزان آراء نسبت به دوره هفتم بیشتر بود، تصریح کرد: 148 حوزه انتخابیه داشتیم که440 نفر در این حوزه ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و تدابیری برای هشتمین دوره انتخابات مجمع طلاب و فضلا اندیشیده شد تا انتخابات به مدت دو روز برگزار شود.
فرخ فال با بیان اینکه در این دوره صندوق های سیار داشتیم و در هر صندوق از 148 حوزه انتخابیه رای ریخته شده بود، اظهار کرد: روز سه شنبه 22 اسفندماه از ساعت 9 صبح تا 22 به صورت متمرکز در جامعه مدرسین با حضور من و نماینده هیئت نظارت کار شمارش آرا به دقت فراوان آغاز شد.
رئیس ستاد انتخابات هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب گفت: پس از شمارش آرا باید از سوی دبیر اجرایی ستاد کار محاسبه آرا انجام می شد و روز 24 اسفندماه این کار انجام شد، در طول شمارش آرا رسیدگی به اعتراض و شکایات که البته محدود بود مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است لیست اولیه منتخبین در سایت جامعه مدرسین و کانال تلگرامی این مجمع به نشانی https://t.me/sbemnt موجود است.
انتهای پیام

captcha