
به گزارش ایکنا، این نشست با حضور اعضای منتخب کمیته رتبهبندی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی و نمایندگان خبرگزاریها برگزار شد که نمایندگان خبرگزاریها برای بیان نظرات و دیدگاههای خود حضور یافته بودند.
در این جلسه مقدمه شیوهنامه رتبهبندی مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت و با رأی اعضای کمیته رتبهبندی، بندهای جدیدی به آن اضافه شد. جلسه بعدی کمیته رتبهبندی خبرگزاریها به منظور بازبینی شیوهنامه سومین دوره رتبه بندی چهارشنبه (۹ خرداد ماه) در معاونت مطبوعاتی برگزار خواهد شد.
حضور نمایندگان خبرگزاریها در جلسه کمیته رتبهبندی بر اساس مصوبه جلسه مدیران مسؤول خبرگزاریها صورت گرفت.
همچنین، اعضای دور سوم کمیته رتبهبندی خبرگزاریها در جلسه مدیران مسئول خبرگزاریها در اسفند ۹۶ انتخاب شدند که شامل علی متقیان(ایسنا)، صابرفرزام(ایکنا)، کریمی(تسنیم) و عبادی(شبستان) به همراه حسن نمکدوست و یونس شکرخواه به عنوان اساتید ارتباطات و مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی است.
انتهای پیام