
به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، همزمان با آخرین روز از دهه کرامت در سالروز میلاد امام رضا(ع) با حضور ابراهیم معادیخواه، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، در شهرستان خوشاب حجت الاسلام سید قاسم دهقانی، امام جمعه سابق بخش کوهسرخ کاشمر، به عنوان چهارمین امام جمعه شهرستان خوشاب به مدت سه سال معرفی شد.
در این مراسم حجتالاسلام معادیخواه با تاکید بر اینکه نماز جمعه مایه آرامش و منشاء وحدت و همدلی است، اظهار کرد: نماز جمعه مکانی برای توبه و انسان سازی است و به انسانها نورانیت و صفا میدهد.
در این مراسم از زحمات حجتالاسلام حیدر علی یوسفزاده، امام جمعه سابق شهرستان خوشاب، که بیش از سه سال مسئولیت امامت جمعه این شهرستان را بر عهده داشت و از عید فطر سال جاری بعد از پایان مسئولیتش با مردم شهرستان خوشاب خداحافظی کرده بود تقدیر و قدردانی شد.
انتهای پیام