به گزارش ایکنا از قم، به مناسبت هفته ناجا امروز، 15 مهرماه مراسمی با حضور حسن مالکینژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی ـ اجتماعی شورای اسلامی، ابراهیم معتمدی قائم مقام شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری، صیاد درویشی جانشین فرماندهی انتظامی استان قم، صادقی، معاون هماهنگکننده فرماندهی انتظامی و جمعی از خانواده معظم شهدا برگزار شد.
در این مراسم حسن مالکینژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شهرداری قم طی سخنانی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اولویتهای مدیریت شهری است، گفت: نامگذاری معابر شهری به نام شهدا از مهمترین اقدامات مدیریت شهری محسوب میشود.
وی در این مراسم با بیان اینکه افتخار داریم امروز نام هفت کوچه و خیابان محله شهرک فاطمیه را به نامهای شهدای گرانقدر نامگذاری میشود، افزود: پلاک کوبی مزین به نام شهداء به منظور زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از سوی مدیریت شهری در سطح شهر اجرا میشود.
در پانزدهمین آئین پلاک کوبی کوچه و خیابان مزین به نام شهید از پلاک خیابان شهید محسن طلوعی و کوچههای شهیدان،احمد عباسی، حسین خانی، قاسم حسنپور، محمد رضائی، غلامحسین اکوانو عبدالحمید قنبری رونمایی شد.
انتهای پیام