آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی 31 خرداد برگزار می‌شود
کد خبر: 3820814
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی 31 خرداد برگزار می‌شود

گروه دانشگاه ــ با شرکت هزار و 100 داوطلب، آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی(ویژه طلاب شیعه و اهل سنت) 31 خردادماه، در هشت استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از معاونت آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی رضا صابری،  معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی، اعلام کرد: آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی ویژه طلاب شیعه و اهل سنت سراسر کشور روز جمعه ۳۱ خردادماه، با شرکت هزار و 100 داوطلب در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: دور جدید آزمون اختصاصی جذب طلاب در دانشگاه مذاهب اسلامی از میان داوطلبان خانم و آقا(طلاب شیعه و اهل سنت) ساعت 8:30 روز جمعه ۳۱ خردادماه، در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در هشت حوزه امتحانی در هشت استان کشور برگزار می‌شود.

صابری گفت: در این آزمون داوطلبان در رشته‌های زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات عربی فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق حنفی، فقه و حقوق شافعی، ادیان ابراهیمی، تاریخ اسلام، علوم قرآن و حدیث، فقه مقارن و حقوق خصوصی اسلامی، فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی، فقه مقارن و حقوق عمومی اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، تاریخ اسلام، علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه آزمون اختصاصی این دانشگاه در این دوره در تهران و شعب این دانشگاه در شهرهای کرمانشاه، بندرعباس، بوشهر، زاهدان، سنندج، قم و گنبد کاووس برگزار می‌شود، افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 27 و 28 خردادماه، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مذاهب اسلامی به نشانی www.mazaheb.ac.ir  قابل دریافت است.

انتهای پیام

captcha