نفوذ؛ برنامه‎ جدید دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی
کد خبر: 3837197
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

نفوذ؛ برنامه‎ جدید دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی

گروه شهرستان‌ها ــ وزیر سابق اطلاعات گفت: به دلیل اینکه دشمن در 40 سال گذشته به‌رغم طراحی‎های مختلفی که داشتند اما نتوانستند گسترش انقلاب را متوقف کنند به همین خاطر در 6 سال اخیر به این جمع‌بندی رسیدند که با نفوذ انقلاب را متوقف کنند.

نفوذ؛ برنامه‎ جدید دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در همایش «بصیرت‌افزایی و گفتمان انقلاب اسلامی» که شامگاه  گذشته، دوم شهریورماه در بقعه متبرکه سیدحمزه(ع) کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل با انقلاب، حرکت و نهضتی که به راه انداختند سه هدف را دنبال می‎کردند که ایجاد حکومت اسلامی اولین هدف امام راحل بوده است.

وی با اشاره به اینکه هرچند هنوز تا رسیدن به حکومت اسلامی فاصله داریم، اما به‌رغم گذشت 40 سال از عمر حکومت اسلامی اما دشمن هم نمی‎گذارد به این راحتی حکومت اسلامی شکل بگیرد، گفت: دشمن به خوبی می‎داند که تشکیل حکومت اسلامی نابودی آن‌ها را در پی دارد.

مصلحی عنوان کرد: براساس تحقیقی که یکی از متفکرین بزرگ انگلیسی در خصوص تمامی تمدن‎های مختلفی که در طول تاریخ زندگی بشر به وجود آمده انجام داده اعلام نموده 15 تمدن در زندگی بشر شکل گرفته که به جز تمدن اسلامی همه از بین رفته‎اند. براساس سخن این متفکر انگلیسی تمدن اسلامی مانند شیری خفته است که اگر بیدار شود و به حرکت در بیاید نابودی استکبار، غرب و نظام لیبرالی را در بردارد.

وی با اشاره به اینکه حکومت اسلامی در دنیا به حرکت در آمده است، افزود: در طی 40 سال عمر انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به آن می‌پردازند و بسیار قابل توجه است در آن بخشی از توطئه‌های دشمن که یکی از آن‌ها 8 سال دفاع مقدس بوده را بیان می‎کنند. در دوران دفاع مقدس و 8 سال جنگ فقط با صدام نمی‎جنگیدیم، بلکه تمام دنیای استکبار در برابر ما بودند. در 30 سال قبل تنها عربستان 40 میلیارد دلار به عراق برای جنگ با ایران کمک کرده بود.

وزیر سابق اطلاعات افزود: مردم ایران اسلامی با 200 هزار شهید اقتدار را برای نظام آفریدند. اگر امروز آمریکائی‌ها در افغانستان، پاکستان، عراق و خلیج‌فارس عربده‌کشی می‎کند، اما جرأت نمی‎کنند نگاه چپ به ایران کنند، چون قدرت ایران را تجربه کرده‎اند. آمریکا در زمان سقوط پهباد قدرت و اقتدار ایران را تجربه کرده است و می‎دانند که اگر کوچکترین حرکتی بر علیه این نظام انجام دهند نابود خواهند شد.

مصلحی اضافه کرد: علی‌رغم تلاش‎های دشمن برای به نتبجه نرسیدن اما تاکنون در اهداف خود ناکام مانده‌اند، با توجه به اینکه بیداری اسلامی در دنیای اسلام هدف دوم امام راحل بود، آن‌هایی که به دنبال بیداری اسلامی بودند در عراق در حال حکمرانی هستند.

وی افزود: بدون شک عراق یک کشور مستقل و قدرتمند در مسیر انقلاب اسلامی در دنیا خواهد شد، هرچند رهبر معظم انقلاب فرمودند در 22 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت و آمریکا به زانو در خواهد آمد اما برخی پوزخند می‌زنند و این همان کاری است که با انبیاء می‎کردند.

وزیر سابق اطلاعات در ادامه اقتدار به دست آمده را به برکت خون 200 هزار شهید دانست و عنوان کرد: برای کسب استقلال و حتی پیشرفت‎های علمی باید هزینه کرد و زحمت کشید.

جمعیت اربعین؛ بزرگترین تهدید برای آمریکایی‎ها
وی گفت: بیداری اسلامی در حال شکل گرفتن است و عربستان و آل سعود نابود خواهد شد. برنامه سوم امام راحل زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) بود.
سالیانه در کره‌زمین سه جمعیت بزرگ شکل می‎گیرد، یکی تجمع 40 میلیون بودایی، دیگری 4 میلیون جمعیت در ایام حج در کنار بیت‌الله الحرام و دیگری راهپیمایی 25 میلیون جمعیت به سمت حرم امام حسین(ع) است.

مصلحی با بیان اینکه به اذعان خود آمریکایی‎ها جمعیت اربعین بزرگترین تهدید برای آن‌هاست، به همین دلیل سعی کرده‌اند این راهپیمایی در دنیا انعکاس نداشته باشد، گفت: به رغم تمام تلاش‎های صورت گرفته اما اکنون کتاب‎های مربوط به نهضت امام حسین(ع) در دست بسیاری از اروپا و آمریکایی‎ها است.

وزیر سابق اطلاعات اظهار کرد: چون دشمن در این 40 سال به رغم طراحی‎های مختلف نتوانستند گسترش انقلاب را متوقف کنند، به همین خاطر در 6 سال اخیر به این جمع‌بندی رسیدند که با نفوذ خواهند توانست انقلاب را متوقف کنند.

وی عنوان کرد: دشمن از مقوله نفوذ برای برای توقف انقلاب به طور جد دارد استفاده می‎کند، به‌رغم تمامی توطئه‎ها اما در برابر آ‌ن‌ها ما هم داریم برنامه‎ریزی و توطئه‌ها را خنثی می‎کنیم. سال گذشته رهبر معظم انقلاب سخنرانی داشتند که در آن موضوع فروپاشی و از بین رفتن آمریکا را مطرح کردند، صحبت ایشان عقبه علمی دارد. همچنین باید گفت تاکنون دانشمندان آمریکایی چندین مقاله در خصوص فروپاشی آمریکا نوشته‎اند و نفوذ دو گونه دارد که موردی و جریانی از آن جمله است.

تمام سرمایه‎گذاری دشمن برروی نفوذ است
مصلحی با تاکید براینکه تمام سرمایه‎گذاری دشمن برروی نفوذ است، گفت: در نفوذ موردی دشمن عده‎ای را برای اهداف مختلف جاسوس می‏‎کند، تاکنون 17 هزار نفر در جمهوری اسلامی ایران به وسیله ترور به شهادت رسیده‎اند. باید گفت دشمن از طریق جاسوسان سعی می‎کند مسئولان را به بیراهه بکشاند و در دفاع و حرکت از مسیر انقلاب از حیز انتفاع بیندازد.

وزیر سابق اطلاعات عنوان کرد: دشمن در موضوعات مختلفی که در راستای نظام هستند تلاش می‏‌کند با طراحی، نظام را از مسیر اصلی خود با جریان‌سازی منحرف کند و دو قطبی کردن کشور از اهداف دشمنان است.

انتهای پیام

captcha