نفرات برتر ایده‎پردازی قرآنی جشنواره دانشگاه جامع معرفی شدند
کد خبر: 3854450
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

نفرات برتر ایده‎پردازی قرآنی جشنواره دانشگاه جامع معرفی شدند

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ بخش ایده‎پردازی قرآنی یکی از بخش‎های جذاب پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بود که در نهایت به معرفی برترین‌های خود پرداخت.

نفرات برتر ایده‎پردازی قرآنی جشنواره دانشگاه جامع معرفی شدندبه گزارش ایکنا از قم، یکی از مهمترین بخش‎های پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور بخش ایده‌پردازی است که در راستای تحقق شعار اصلی این دانشگاه در زمینه کارآفرینی و توسعه و ترویج ایده پروری و هدایت ایده‎های خلاق برگزار شد.

شرکت‌کنندگان پس از تکمیل فرم مشخصات ایده‌پردازان ایده‎های خود را ارایه کردند؛ حوزه‎های ایده پردازی هم شامل ایده‎های بهبود بخش، ایده‎های تغییر بخش و ایده‎های ابداعی بود که پس از دریافت آثار و داوری در نهایت برگزیدگان معرفی شدند.

برگزیدگان

 علی میرازیی، نفر اول بخش ایده قرآنی از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه بود که وی با ایده راه‌اندازی سامانه جامع اطلاع‌رسانی دینی، استفاده از نسل چهارم و پنجم تلفن همراه و گوشی‌های هوشمند برای کاهش هزینه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی هیات‌های مذهبی و فراگیری و هدفمندی تبلیغات هیات‌ها و مراسمات دینی با دسترسی‌های گوناگون در این مسابقات شرکت و به عنوان نخست دست یافت.

زهرا جباری نفر دوم بخش ایده‌های قرآنی از مرکز علمی کاربردی شرکت پولاد پیچ کار بود که با ایده یادگیری و حفظ سوره‌های قرآن کریم و توجه به معانی آن برای کودکان 4 الی 12 ساله به روش ایما و اشاره و تعریف مدل آموزشی قرآن با زبان بدن و استفاده از حرکات نمایشی به عنوان دوم جشنواره دست یافت.

لازم به یادآوری است که این جشنواره با توجه به پارامترهای اعلام شده آثار و ایده‌های دیگر را حائز شرایط احراز عنوان سوم ندانست.

البته ایده‌های قرآنی دیگری نیز به دبیرخانه جشنواره واصل شد که از جمله آنها می‌توان به ایده‌های ساخت و تولید محصولات قرآنی در صنایع دستی، ایده‌هایی برای مهارت یادگیری و حفظ قرآن کریم، تالیف و تدوین کتاب‌های صوتی قرآنی و تولید اپلیکیشن‌های قرآنی در حوزه‌های آموزشی، ارائه خدمات مشاوره ای و ... اشاره کرد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان امروز 13 آبان ماه همراه با اختتامیه این مراسم در جمکران مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha