ارائه بیش از ۱۴۵۰ فیلم در کتابخانه آیت‌الله بروجردی
کد خبر: 3888855
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

ارائه بیش از ۱۴۵۰ فیلم در کتابخانه آیت‌الله بروجردی

بیش از ۱۴۵۰ فیلم در موضوعات مختلف علوم اسلامی و انسانی با روزآمدسازی هسته پورتال، ماژول‌ها و طراحی ماژول فیلم و صوت پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه آیت‌الله العظمی بروجردی به صورت رایگان ارائه شد.

اسماعیل راهنورد، مدیر کتابخانه حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از بخش‌های پربازدید و پراستفاده این روزهای تعطیلی کتابخانه آیت‌الله بروجردی به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، بخش فیلم‌ها و صوت پرتال کتابخانه به نشانی www.blib.ir است.

اسماعیل راهنورد با بیان اینکه پرتال کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی در سال ۱۳۹۸ بیش از ۲۹۳ هزار بازدیدکننده داشته است، افزود: در مجموع، کل ویدئوهای بارگذاری شده در پرتال کتابخانه که از طریق وب‌سایت آپارات نیز قابل دسترس است، ۱۴۵۰ فیلم بوده که عمدتاً درباره تاریخ شفاهی، مستندها، نشست‌ها و سخنرانی‌ها پیرامون شخصیت آیت‌الله العظمی بروجردی (۴۶۵ فیلم) است. بخش دیگر فیلم‌ها شامل مستندها، فیلم‌های کوتاه پیرامون حوزه و روحانیت و سخنرانی‌های مذهبی (۵۹۰ فیلم) است.

وی ادامه داد: کارگاه‌ها، نشست‌های درهمی علمی کتابداران استان قم، مستندها و تاریخ شفاهی کتابخانه‌ها و کتابداران بخش دیگر فیلم‌ها بوده که در مجموع ۳۸۳ فیلم است. کتابخانه آیت‌الله بروجردی در این موقعیت پیش آمده تلاش دارد با به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود، حداکثر خدمات را برای پژوهشگران و مخاطبان ارائه دهد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha