ظهور حضرت مهدی(عج) در ادیان قبل بشارت داده شده بود
کد خبر: 3889619
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
آیت‌الله سبحانی:

ظهور حضرت مهدی(عج) در ادیان قبل بشارت داده شده بود

مرجع تقلید شیعیان تاکید کرد: براساس آیات شریفه قرآن، ظهور حضرت مهدی(عج) در ادیان قبل بشارت داده شده بود، همان طور که در سوره انبیاء فرموده است که در زبور و تورات وعده داده شده که زمین در نهایت تحت حکمرانی صالحان قرار خواهد گرفت.

ظهور حضرت مهدی(عج) در ادیان قبل بشارت داده شده بودبه گزارش ایکنا، آیت‌الله جعفر سبحانی در آستانه نیمه شعبان در پیامی تصویری ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی بشریت گفت: ظهور منجی عالم بشریت در ادیان قبلی هم بشارت داده شده بود.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

والسلام علی المهدی الذی وعده الله بالامم؛ در روز نیمه شعبان سال 255 هجری قمری، خداوند نعمت بزرگی را به بشر عطا کرده است؛ نعمتی که در کتب پیشینیان هم خبر داده شده بود. قرآن فرموده است: «وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ(انبیاء/125) یعنی ما در زبور و تورات آمدن چنین مهدی را گزارش داده‌ایم؛ بنابراین روزگاری می‌رسد که صالحان، مالک همه کره زمین خواهند شد و مسلما این در جایی است که حضرت مهدی(عج) ظهور کند.

شب و روز نیمه شعبان روز شادی و خرسندی است؛ اما در کنار این مسئله در سال جاری بلایی همه بشریت را احاطه کرده است که مصالح و حکمت‌هایی دارد که ما از آن آگاه نیستیم ولی باید دو کار را در این ایام انجام دهیم؛ در درجه اول، معنویت خود را بالا ببریم و بگوییم «اللهم انت کشاف الکرب و البلوی» و از خدا بخواهیم که این بلا را از همه بشریت برطرف کند. بنابراین بیشتر به مقام معنوی و ائمه(ع) توجه و برای همه بشریت دعا کنیم زیرا احاطه این ویروس بر همه بشر است.

مسئله دیگری که باید مورد توجه قرار دهیم این است که آنچه را متخصصان و کارشناسان می‌گویند عمل کنیم و تخلف از آن را کار صحیحی ندانیم و امیدوارم در چنین ایامی خداوند با رافت و رحمت خود این بلا را از همه بشریت برطرف کند. 

انتهای پیام
captcha